- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

علاقه الهه حصاری برای بازی در سریال‌های تاریخی/ «نقش نگار» تجربه جذاب و متفاوتی بود

hesari1

بازیگر فیلم «نقش نگار» حضور در این فیلم را تجریه‌ای متفاوت ارزیابی کرد.

الهه حصاری بازیگر سینما درباره فعالیت های اخیر خود به سوره سینما گفت : چند فیلم آماده نمایش دارم که در سال گذشته تولید شده است که «مرواریدهای خلیج فارس» به کارگردانی حسین قاسمی جامی ، «داره صبح میشه» به کارگردانی یلدا جبلی که در سی و سومین جشنواره فیلم فجر هم به نمایش درآمد ، فیلم سینمایی «نگران نباش سارا» کاری از علیرضا امینی که در جشنواره اوراسیا حضور داشت و من جایزه بازیگری را دریافت کردم و یک فیلم سینمایی به نام «دویدن با شب» به کارگردانی محسن ربیعی است که به احتمال فراوان برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد .

وی در مورد فیلم سینمایی «نقش نگار» که بزودی در سینماها اکران خواهد شد نیز گفت : این فیلم سینمایی هم ۱۵ تا ۲۰ اردیبهشت اکران خود را آغاز خواهد کرد و یکی از جذاب ترین تجربه‌های سینمایی من محسوب می شود، به این دلیل که علاوه بر بهرام رادان ، گوهر خیراندیش و دیگر هنرمندان عزیز ، ستاره سال‌های گذشته سینمای ایران یعنی ناصر ملک مطیعی در آن ایفای نقش می‌کند که برای من باعث افتخار است که در کنار این عزیزان هستم . حضور در کنار این بازیگران تجربه بسیار جذابی است که نسل های متفاوتی در کنار هم حضور دارند و برای من فرصتی بی نظیر و افتخاری عجیب است.

hesari3 [1]

این بازیگر درباره بازگشت ناصر ملک مطیعی گفت: ایشان یکی از ستاره های سینمای ما هستند و بی تردید حضور دوباره وی در مقابل دوربین بسیار خوشحال کننده است. هیچوقت فراموش نمی‌کنم زمانی را که در همین پروژه قرار بود اولین پلان آقای ملک مطیعی ضبط شود ، چون وقتی این پلان را گرفتند همه عوامل ناخودآگاه احساساتی شدند و حال خوبی داشتند و اشک شوق می ریختند.

حصاری در ادامه درباره این تجربه سینمایی گفت: فارغ از اینها «نقش نگار» یک فیلمنامه و قصه متفاوتی دارد و من هم از نقش «نیلوفر» رضایت دارم و البته نباید از تلاش تمامی گروه و عوامل پشت دوربین هم به سادگی عبور کرد ، حضور آقای عطشانی و همچنین تجربه کار با تورج اصلانی که بسیار شیرین، عظیم و بزرگ بود و کارکردن با این تصویربردار کار بلد نکات و لحظات شیرین و آموزنده ای را به همراه دارد.

بازیگر فیلم سینمایی «بی تابی بیتا» درباره تمایل خود برای حضور در تلویزیون گفت: من به تلویزیون و تمام مخاطبان آن احترام می گذارم و همه آنها را دوست دارم و بی تردید اگر فیلمنامه قابل ملاحظه ای باشد که ترس از پذیرفتن و بازخوردهای منفی آن را نداشته باشم ، بی شک و با تمام انرژی این کار را خواهم کرد، اما تا به حال چنین پیشنهادی نبوده است، ضمن اینکه بسیار علاقمند هستم که در یک سریال تاریخی ایفای نقش کنم.

hesari2 [2]

وی افزود: علاقمندی من به سریال های تاریخی به این دلیل است که معتقدم ما در کشورمان هنرمندان و متخصصان بسیاری داریم که در زمینه کارهای تاریخی تبحر بسیاری دارند و با وسواس و دقت خاصی مبادرت به این کار می کنند ، اما تا به حال چنین موقعیتی ایجاد نشده است ، ضمن اینکه در زمینه تاریخی هم به هر دو زمینه تاریخ کهن و معاصر علاقه دارم و بسیار دوست دارم که فرصت چنین تجربه ای برایم ایجاد شود.

این بازیگر درباره پیشنهادات جدیدی که در سینما داشته گفت: چند کار پیشنهاد شد . صحبت هایی صورت گرفته که هنوز قطعی نیست ، اما یک فیلم سینمایی به نام «کاناپه» به کارگردانی وحید فرشاد را پذیرفته ام و موافقت خودم را اعلام کردم و منتظر هستم که شرایط اولیه فراهم شود تا این همکاری صورت بگیرد.