- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

شهاب مرادی از سازمان فرهنگی هنری شهرداری رفت

moradi1

محمود صلاحی جایگزین حجت الاسلام شهاب مرادی در ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شد.

سوره سینما- شهاب مرادی که از حدود یکسال و نیم پیش با حکم محمد باقر قالیباف شهردار تهران سکان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مراکز و فرهنگسراهای تابعه آن را در دست گرفته بود در حالی جایش را به محمود صلاحی معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران و همچنین استاندار سابق استان خراسان رضوی در دولت دهم میدهد که گفته می‌شود قالیباف مسئولیت دیگری را برای وی در شهرداری تهران در نظر گرفته است.

بر اساس برخی شنیده ها مراسم تودیع و معارفه مرادی و صلاحی فردا برگزار می شود. صلاحی تحقیقات و مطالعات زیادی برای کاربرد الگوهای مدیریت اسلامی در جامعه دارد که بدین منظور و با انتشار مجموعه «منشور مدیریت اسوه» در سال ۲۰۱۲ مفتخر به دریافت جایزه بین‌المللی خلاقیت شد. او رئیس اندیشکده مدیریت اسوه و مؤلف کتاب دو جلدی «شهر اسوه»‌ است.

وی همچنین در دولت‌ دوم احمدی نژاد تا اواسط ابان ۹۱ استاندار خراسان رضوی بود. وی همچنین به عنوان مشاور دولت در امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی، رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون مرکزی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون بیسبال، راگبی، سافت بال و کریکت و قائم مقام وزیر تعاون فعالیت کرده است. صلاحی مدتی نیز عضو هیئت مدیره بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) بود.