- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

تحسین وزیر کار به خاطر حضور‌ ذهن سینمایی/ با کمک سینما به جامعه کمک کنیم

rabiee2

دکتر علی ربیعی وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی گفت: رسیدگی به هنرمندان صعب العلاج در اولویت است.

ربیعی درباره اولویت هایی که در تفاهمنامه دیروز با خانه سینما امضاکرد به سوره سینما گفت: تفاهم نامه امضا شده بین خانه سینما و وزارت کار برای تحقق بخشیدن به مسایلی است که باید پیگیری شود تا هرچه زودتر به نتیجه برسد. متاسفانه در سال های گذشته عزیزانی به خاطر مسایل درمانی را از دست دادیم. امروز هم در بین هنرمندان کشورمان برخی افراد بیماران صعب العلاجی بودند که رسیدگی به آنها در اولویت است و باید هرچه زودتر تحت پوشش قرار بگیرند.

وی افزود: تقریبا هرچه امضا کردیم جزو اولویت هاست و باید به انها رسیدگی شود از همه مهمتر در حوزه فرهنگ کار ، حوزه آسیب های اجتماعی و حوزه خیر جمعی و بهزیستی هم تفاهم هایی برای همکاری امضا کردیم تا به کمک سینما و هنر سینما جامعه را در این زمینه کمک کنیم. من پیش از این با آقای جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد صحبت هایی داشتم که نتیجه بخش بود. سینماگران مورد توجه مردم هستند و تاثیر زیادی بر فرهنگ و هنر کشور دارند.

همچنین داریوش فرهنگ بعد از پایان دیدار نوروزی وزرای ارشاد و کار با اهالی سینما از دکتر ربیعی تشکر کرد. این بازیگر حین صحبت وزیر کار و تعاون بعد از جلسه گفت: از طرف خودم و همه همکارانم از دکتر ربیعی کمال تشکر را دارم بابت سخنرانی توام با عمل ایشان و حضور ذهن سینمایی فوق العاده ای که دارند. آقای وزیر کار مملکت ما از «سلطان و شبان»ی یاد می کنند که من ۳۵ سال پیش ساختم و روسای تلویزیون یاد نمی کنند. امیدوارم در همکاری هایی که قرار است بعد از این صورت بگیرد در کنار هم شاهد رخدادهای خوبی باشیم.