- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

فیلم سینمایی «چاقی» ۶ دقیقه کوتاه شد

chaghi

فیلم سینمایی «چاقی» به کارگردانی راما قویدل برای نمایش عمومی کوتاه شد.

راما قویدل کارگردان فیلم سینمایی «چاقی» درباره برنامه اکران این فیلم سینمایی به سوره سینما گفت: قرار است امروز دوشنبه فیلم را برای دریافت پروانه نمایش ارسال کنیم و بعد پیگیر برنامه اکران باشیم. من هم در حال حاضر مشغول انجام مراحل فنی و اصلاحات لازم هستم، چون ۶ دقیقه از فیلم را نسبت به نسخه‌ای که در سی و سومین جشنواره فیلم فجر اکران شد، کوتاه کردیم. طبیعی است که نسخه نهایی نیاز به یکسری اصلاحات صدا و تصویر دارد.

قویدل درباره اینکه تلاش خواهند کرد که فیلم در اکران دوم نوروز روی پرده سینماها برود گفت: من هنوز اطلاعات خاصی در این زمینه ندارم و فکر می‌کنم که تهیه‌کننده فیلم در این خصوص اطلاعات بیشتری داشته باشد. من فقط روی تصحیح صدا و تصویر متمرکز هستم تا نسخه جدید را ارائه کنم و در حال حاضر هم برای تولید فیلم بعدی تصمیم نگرفتم و منتظر اکران این فیلم خواهم بود.

فیلم سینمایی «چاقی» به نویسندگی و کارگردانی راما قویدل به عنوان اولین فیلم بلند سینمایی این کارگردان جوان محسوب می‌شود که در آن علی مصفا، حمید فرخ‌نژاد، مهسا کرامتی و لادن مستوفی به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم با حضور در بخش نگاه نو سی و سومین جشنواره فیلم فجر مورد توجه مورد توجه منتقدان و اهالی رسانه و سینماگران قرار گرفت.