- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

شبکه یک هم میزبان «آسمان من» می‌شود

asemane-man

مجموعه تلویزیونی «آسمان من» به کارگردانی محمدرضا آهنج پس از پخش از شبکه افق، روی آنتن شبکه یک می‌رود.

سوره سینما- پیش از این ۶ قسمت از مجموعه ۳۰ قسمتی «آسمان من» در ایام نوروز روی آنتن شبکه افق رفته و پخش ادامه این مجموعه از این شبکه آغاز شده است. بعد از پایان پخش «میکائیل»، «آسمان من» روی آنتن شبکه یک می‌رود.

«آسمان من» با مضمون امنیت پرواز، روایت پروازی آرام است که البته برای رسیدن به این هدف، افراد زیادی تلاش می‌کنند تا یک پرواز آرام و آسوده به مقصد برسد به عبارتی این سریال، داستان تلاش های پرفراز و نشیب اشخاصی بی اداعاست که با قبول خطرات و به خطر انداختن جان خود سفری ایمن را برای مسافران هواپیما فراهم می کنند.

تصویربرداری این سریال در شهرهای ارومیه، بندرعباس، خوزستان، بوشهر، اصفهان و کشورهای هلند، فرانسه و اوکراین انجام شده است. قصه سریال از سال۶۳ آغاز می شود طبق اسناد و مدارک به ثبت رسیده در این سال چند هواپیما ربوده می شود که در شش قسمت اول ماجرای این هواپیماربائی ها به تصویر کشیده می شود. پس از آن با جهش ۲۵ ساله تلاش نیروهای امنیت پرواز (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) برای برقراری کامل امنیت در طی پروازهای مختلف و خنثی سازی حرکت گروه های تروریستی منعکس می شود.

دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، حمید عطایی، امین حیایی، امیر آقایی، حامد بهداد، پژمان بازغی، سروش صحت، رحیم نوروزی، انوش معظمی، عمار تفتی، افشین زی نوری، ویدا جوان، سودابه بیضایی، الهام چرخنده، شهرام عبدلی، صالح میرزاآقایی و چکامه چمن ماه از جمله بازیگران سریال «آسمان من» هستند.

نویسندگی این مجموعه را هومان فاضل بر عهده داشته است. این سریال شامل ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای است محمدرضا آهنج علاوه بر سرپرستی گروه نگارش و کارگردانی سریال، تهیه کنندگی آن را نیز به همراه یوسف خزایی بر عهده داشته است.

از دیگر عوامل سریال «آسمان من» می توان به مانفرد اسماعیلی به عنوان مدیر برنامه ریزی، سعید آهنج و داوود بابایی: دستیاران کارگردان، امیر کریمی: مدیر تصویربرداری، رضا حاجی درویش :طراح صحنه و لباس، محمد شیوندی: مدیر صدابرداری، ایمان امیدواری، حمید پورسیفی، میثم قره گوزلو، علی شفیعی، مریم سلیقه و حلیمه قشقایی : طراح و مجریان گریم، حمیدرضا صفایی: مدیر تولید، ایمان کرمیان: طراح جلوه های ویژه میدانی و علیرضا لطیفیان : مدیر هنری اشاره کرد.