- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

مروری بر آثار سینمایی پوران درخشنده در آمریکا

Pouran-Chicago

مروری بر آثار سینمایی پوران درخشنده در دانشگاه نورث وسترن شیکاگو  آمریکا برگزار می‌شود.

سوره سینما -گروه خاورمیانه و شمال آفریقای پردیس دانشگاه نورث وسترن Northwestern شیکاگو در آمریکا مروری بر آثار پوران درخشنده را برگزار می‌کند و فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» آخرین ساخته این کارگردان و تهیه‌کننده سینمای ایران با حضور استادان، دانشجویان، مدعوین و همچنین علاقمندان به سینما در ساعت ۶ بعدازظهر روز پنجشنبه ۲۷ فروردین ماه جاری (۱۶ آپریل ۲۰۱۵) در موزه بلاک سینما در پردیس دانشگاه نورث وسترن شیکاگو، روی پرده می‌رود و این فیلسماز ایرانی به سؤالات استادان، دانشجویان از ملیت‌های مختلف و تماشاگران حاضر پاسخ خواهد داد.

این فیلم همچنین در دو سانس دیگر در ساعت ۶ بعدازظهر روز سه‌شنبه ۲۵ فروردین ماه جاری (۱۴ آپریل) و همچنین در ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه ۳۱ فروردین ماه جاری در موزه بلاک سینما در پردیس دانشگاه نورث وسترن شیکاگو، روی پرده می‌رود. پوران درخشنده در مدت زمان حضور خود در شیکاگو، از کلاس‌های سینمایی بازدید خواهد کرد و همچنین چندین ورک شاپ در مورد شیوه کارگردانی‌اش برپا خواهد کرد.

مروری بر آثار پوران درخشنده در روزهای ۲۵ فروردین ماه جاری تا ۱ اردیبهشت ماه امسال (۱۴ تا ۲۱ آپریل ۲۰۱۵) در پردیس دانشگاه نورث وسترن شیکاگو در کشور آمریکا برگزار می‌شود و دیگر آثار این کارگردان از جمله؛ «بچه‌های ابدی»، «رویای خیس» و … در آن به نمایش درمی‌آیند. فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» در آخرین حضور بین‌المللی خود، در کنار سخنرانی پوران درخشنده در نخستین کنفرانس بین‌المللی دانشگاه «مونش» ملبورن روی پرده رفت و مورد استقبال اساتید بخش خاورمیانه این دانشگاه، ایرانی‌های ساکن ملبورن و دانشجویان حاضر در سالن دانشکده کاولفید دانشگاه «مونش» قرار گرفت.

این فیلم همچنین در شهرهای ملبورن و سیدنی در کشور استرالیا به نمایش درآمد و مورد استقبال تماشاگران ایرانی، استرالیایی، افغانی و ترکیه‌ای حاضر در این کشور قرار گرفت، به طوری‌که خواهان نمایش عمومی این فیلم در سینماهای افغانستان و ترکیه شدند.