سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ فروردین ۱۳۹۴ در ۹:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

۵ فیلم با نیمروز فیلم قرارداد بستند/ اکران تازه‌ترین فیلم سعید راد

sabagh-zadeh

مهدی صباغ‌زاده به زودی فیلم سینمایی «عشق و جنون» به کارگردانی حسن نجفی را اکران می‌کند.

مهدی صباغ‌زاده به زودی فیلم سینمایی «عشق و جنون» به کارگردانی حسن نجفی را اکران می‌کند.

صباغ‌زاده مدیر دفتر پخش نیمروز فیلم به سوره سینما گفت: تاکنون فیلم‌های «آزادی مشروط» به کارگردانی حسین مهکام و تهیه‌کنندگی مقصود جباری، «عشق و جنون» ساخته حسن نجفی و تهیه‌کنندگی  محمدرضا محمدی، «به خاطر پدرم» ساخته محمدرضا شریفی‌نیا، «جن،شن،ین» ساخته مانی حقیقی و «ماهی سیاه کوچولو» به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی با دفتر ما قرار داد بستند و امیدواریم شرایط به سمتی پیش برود که بتوانیم همه این آثار را امسال اکران کنیم.

وی افزود: بین این آثار فیلم سینمایی «عشق و جنون» در اولویت نمایش قرار دارد و سعی داریم هرچه زودتر فیلم را روی پرده ببریم. این فیلم که آماده نمایش است و آنونس‌هایش هم رونمایی شده است داستانی اجتماعی دارد و درباره‌ بایرام مردی است که با شنیدن خبری برای گرفتن انتقام راهی تهران می‌شود و خیابان‌های تهران صحنه تاخت و تاز او است. پوریا پورسرخ، بهاره افشاری، الهام چرخنده و سعید راد از جمله بازیگران این فیلم هستند.

کارگردان فیلم‌های سینمایی «راه بهشت»،«خاک و آتش» و «راننده تاکسی» فیلم‌های «فصل فراموشی فریبا» و «لامپ صد» را از دفتر پخش نیمروز فیلم اکران کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>