- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«مبارک» به بخش بین‌الملل جشنواره فجر می‌رود/ تغییر دوبله به سرپرستی علیمردانی

mobarak1

انیمیشن رئال «مبارک» برای نمایش در سی و سومین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

محمدرضا نجفی کارگردان سینما درباره انیمیشن سینمایی «مبارک» به سوره سینما گفت: در هفته جاری درخواست دریافت پروانه نمایش را خواهیم داد و در این مدت هم دوبله فیلم تغییر کرده و به کلی دوبله‌ها عوض شده است. در نسخه قبلی یکسری نواقص وجود داشت و برخی از صداها برای براساس شخصیت‌ها همخوان نبود و حالا در نسخه جدید کار دوبله به سرپرستی محمدرضا علیمردانی انجام شده است.

وی ادامه داد: فیلم آماده است و این نسخه نهایی را به بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر نیز ارائه خواهیم کرد ، ضمن اینکه اقدامات جدی را برای پخش بین المللی و حضور در جشنواره های بین المللی انجام خواهیم داد که این کار از طریق پخش کننده های بین المللی دنبال خواهد شد ، چون از ابتدای امر هم یکی از اصلی ترین اهداف ما نشان دادن توانایی تولید انیمیشن در کشور است.

mobarak2 [1]

نجفی در ادامه در خصوص اکران انیمیشن سینمایی «مبارک» گفت: پس از دریافت پروانه نمایش برای اکران داخلی اقدام خواهیم کرد و فکر می کنم که این اتفاق اواخر تابستان و اوایل پاییز باشد. این فیلم سینمایی برای کودکان ساخته شده است و در آن دوره هم به دلیل بازگشایی مدارس فرصت خوبی فراهم خواهد شد تا علاقمندان به سینمای کودک این کار را روی پرده سینماها تماشا کنند.

الناز شاکردوست نقش اصلی «مبارک» را بازی می‌کند و در کنارش بازیگرانی چون تورج نصر، منوچهر آذر و امیر رهبری نیز حضور دارند. داستان این فیلم در مورد پیرمردی است که به حرفه نقالی مشغول است و ابزار کارش، عروسک‌های شخصیت‌های شاهنامه است. او نوه جوانی دارد که از دنیای پدربزرگش کاملاً دور است و بر این اساس تضادهایی بین او و پدربزرگش وجود دارد.