- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

می‌خواهم دو فیلم در جشنواره فجر داشته باشم/ خاکی سریال تازه شروع می‌کند

mohamadreza-khaki

کارگردان فیلم «بوی گندم» امسال دو فیلم سینمایی متفاوت را کلید زده و برای حضور در جشنواره فجر آماده می‌کند.

محمدرضا خاکی که اواخر سال گذشته برای ساخت دو فیلمنامه سینمایی و یک مجموعه تلویزیونی برنامه داشت، درباره فعالیت‌های اخیرش به سوره سینما گفت: واقعا حق من نیست برای تک تک فیلم هایی که قرار است جلوی دوربین ببرم این قدر سختی بکشم. در بحث سینمای مستقل تعاریف زیادی وجود دارد، ولی ما واقعا مستقل عمل می کنیم. خدا را شکر که تا الان توانستیم از پس سختی‌های کارمان برآییم. به نظرم در برابر بسیاری از آثار که با حمایت‌های مادی و معنوی ساخته می شوند همیشه کارهایم قابل دفاع بودند.

این کارگردان گفت: سریال «سکه شانس» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی که پیش از این قرار بود در باکس ماه رمضان قرار گیرد پخش آن به تاخیر افتاد و از این نظر فرصت خوبی است که بتوانیم به جای کاری عجولانه با داشتن زمان مناسب کار بهتری تحویل دهیم. ما پیش تولید را به زودی آغاز می کنیم و طبق برنامه ۲۰ روز دیگر کار را کلید می‌زنیم. تا الان ۱۸ قسمت از این مجموعه نوشته شده و قسمت‌های ۱۸تا ۲۶ هم به زودی آماده می شوند و بایک فیلمنامه کامل کار را آغاز می‌کنیم.

وی افزود: علاوه بر این با خودم عهد بستم دو فیلمنامه سینمایی «تصویرم در آینه نیست» به تهیه کنندگی داریوش بابائیان و «سطرهای خط خورده» را هم امسال به سرانجام برسانم و با دو فیلم در جشنواره حضور داشته باشم. به هر ترتیب تولید «سکه شانس» را زمانی به پایان می‌رسانم که تداخلی در فیلمبرداری دو کار سینمایی بوجود نیاد. این دو فیلم از نظر مضمون و قصه در شرایطی که سینمای ما به شدت با مشکل فیلمنامه روبرو است آثاری قابل اعتنا هستند که حرفی برای گفتن دارند.

محمدرضا خاکی فیلم سینمایی «بوی گندم» و سریال پلیسی «هفت» را در کارنامه خود دارد.