- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

همکاری عباسی با آبیار/ فیلمبرداری «نفس» در یزد و تهران

gelareh-abbasi

گلاره عباسی نقشی کوتاه را در تازه‌ترین فیلم نرگس آبیار ایفا خواهد کرد.

این بازیگر که تجربه همکاری در دو فیلم «اشیا از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیکترند» و «شیار۱۴۳» با آبیار داشته است به سوره سینما گفت: در تازه ترین فیلم آبیار نقشی کوتاه را ایفا می‌کنم اگرچه در همکاری های قبلی دو نقش اصلی و مکمل را بازی کردم اما همراهی با او برایم خوشایند است و من از کارهایش واقعا لذت می‌برم. این فیلم در دو شهر تهران و یزد جلوی دوربین می‌رود و من تنها در بخش‌های مربوط به تهران حضور دارم.

وی افزود: همیشه برای نرگس آبیار آرزوی موفقیت می کنم. او در زمره کارگردانانی است که با هوش و غریزه و حس خود فیلم می سازد و لیاقتش بیش از این هاست. ضمن اینکه اخیرا با دریافت دو جایزه‌ بین‌المللی فستیوال فیلم زنان (فرانسه) شامل جایزه ی ویژه فستیوال برای بهترین فیلم (به همراه جایزه نقدی ۳۰۰۰ یورویی) و جایزه اکران و پخش در سراسر اروپا برای «اشیا از آنچه در آیینه می بینید به شمانزدیکترند» افتخاری دیگر را برای سینما رقم زد.

عباسی ادامه داد: در فیلم سینمایی «نفس» پانته‌آ پناهی‌ها، سیامک صفری و مهران احمدی حضور دارند و صادقانه باید بگویم آبیار انتخابی شایسته را داشته است.

گلاره عباسی این روزها در مجموعه های تلویزیونی «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی برای شبکه نمایش خانگی و «کیمیا» کاری از جواد افشار را برای تلویزیون حضور دارد.