- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

تعجب گلچین از نادیده گرفتن شدن در سینما/ از حضور در آثار کمدی تلویزیون پشیمان نیستم

marjane-golchin1

بازیگر مجموعه «شاهگوش» تاکید کرد از این که چند سال است در آثار طنز بازی می‌کند، پشیمان نیست.

مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی به عنوان بازیگر سریال «نفس گرم» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور معرفی شده است، درباره فعالیت‌های خود در سال ۹۳ به سوره سینما گفت: چند کار در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی داشتم، در جشن حافظ هم به دلیل حضور در مجموعه «شاهگوش» به کارگردانی داوود میرباقری از من تقدیر شد که بسیار اتفاق ارزشمندی بود. پس از ۶ ماه کار با عوامل این مجموعه بسیار خوشحال بودم که حاصل کار مورد توجه قرار گرفته است و مردم از آن استقبال کرده اند.

وی در ادامه درباره فعالیت‌های خود در زمینه سینما و تلویزیون گفت: برای هر بازیگری مطلوب و ایده‌آل است که در مدیوم‌های مختلف و در نقش های گوناگون حضور داشته باشد و من هم از این روند ناراحت نیستم که در سال‌های گذشته در مجموعه های طنز حضور داشته ام، اگر چه برای حضور در نقش های جدی در سینما و تلویزیون دلتنگ شده ام، اما از طرفی هم خوشحالم که بازی‌های من در نقش‌های کمدی در مجموعه‌های مختلف مورد قبول و استقبال مخاطب قرار گرفته است.

گلچین ادامه داد: مخاطبانی که به آثار ما اقبال نشان می دهند، سرمایه‌هایی گرانبها محسوب می‌شوند که اگر آنها را از دست بدهم، اتفاق خوشایندی نخواهد افتاد. به همین دلیل از حضور در نقش‌های طنز و مجموعه های کمدی تلویزیون پشیمان نیستم. از طرفی هم درباره حضور من در آثار سینمایی باید عرض کنم که در این مدت پیشنهاد خوب و با کیفیت و وسوسه انگیزی به من نشده است که آن را انتخاب کنم .

marjane-golchin2 [1]

بازیگر فیلم سینمایی «پرنده کوچک خوشبختی» در ادامه با اظهار تعجب از نبود پیشنهاد خوب برای حضور او در عرصه سینما گفت: برای من این سوال به وجود آمده که چرا برای بازیگری که در دهه شصت عمده فعالیت هایش در سینما بوده، پیشنهاد قابل تاملی وجود ندارد. من پس از ۱۰ سال دوری از بازیگری وارد مقطع سنی جدیدی شده بودم و انتظار داشتم که تجربه های متفاوتی را پشت سر بگذارم که اینچنین نشد و همیشه برای خودم جای سوال دارد.

گلچین گفت: نمی‌دانم که دلیل این نادیده انگاشتن در سینما را از کجا باید جویا شوم، در صورتی که سابقه مشخصی در این عرصه دارم و در کارهای تلویزیونی هم خوب دیده شده‌ام، اما با این تفاسیر انگار که در سینما وجود خارجی ندارم و اگر هم پیشنهادی باشد ، به هیچ وجه قابل تامل نیست ، اما امیدوارم که در سال ۹۴ اتفاقات خوبی در پیش باشد و به کارهای و فعالیت‌های موثری بپردازم.

این بازیگر در پایان بار دیگر به تاثیر تماشاگران و مخاطبان در تثبیت جایگاه یک هنرمند اشاره کرد و گفت: بی تردید مخاطبان در این مسیر موثر و دلگرم کننده هستند و من به عنوان یک بازیگر اگر روی یک انسان تاثیر بگذارم و بتوانم لبخند را بر روی لبان یک نفر بنشانم ، موثر بوده‌ام و با تمام سختی ها و فشارهای کار تلاش می کنم تا وظیفه خود را به نحو احسن اجرا کنم و نظر مخاطبان را به عنوان سرمایه‌های هنر جلب کنم.