- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

عملیات «آمین» به سرانجام رسید

aamin1

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «آمین» ۱۰ روز دیگر در تهران به پایان می‌رسد.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده این مجموعه گفت: در حال حاضر گروه مشغول ضبط فینال کار در خیابان های تهران هستند و مراحل تصویربرداری در هفته اول اردیبهشت به پایان می رسد.تا کنون ۴۰ درصد از مراحل تدوین مجموعه انجام شده است و در حال رایزنی با آهنگسازان مطرح کشور برای ساخت موسیقی هستیم هستیم.

وی افزود: کار به لحاظ ساختار دراماتیک و ریتم بسیار جذاب و پر کشش است و بهرنگ توفیقی در فاز دوم تلاش کرده است تا با حفظ سبک خود جنس کارگردانیش به ماحصل کار منوچهر هادی نزدیدک باشد تا تماشاگر حین تماشای سریال برداشتی دوگانه از منظر ساختار از کار نداشته باشد. داریوش فرهنگ، امین حیایی ، کاظم بلوچی، هادی ساعی، بهناز جعفری، آشامحرابی، سودابه بیضایی، شاهرخ استخری، خاطره حاتمی، محمدرضا داود نژاد، مهدی محرابی، یوسف تیموری و مهرناز مهر آرا بازیگران اصلی این سریال هستند.

aamin2 [1]

در خلاصه داستان « آمین » به قلم زامیاد سعدوندیان آمده است: سرهنگ شیرازی ، فرمانده تیم ویژه (آمین) مسئول رسیدگی به پروژه مجرم و خلافکار فراری ، همایون تمدن که سال گذشته طی عملیات گروگان گیری برادر سرهنگ را به شهادت رسانده ، است. پلیس با کشف کانتینری حامل مواد مخدر به ردی از همایون می رسد . همزمان فرزند همایون برای مراسم سالگرد مرگ همسرش مریم نوین وارد ایران شده و مامورین علاوه بر بررسی سر نخ کانتینر، وی را نیز جهت رسیدن به همایون تحت نظر می‌گیرند اما…

کارگردان فاز نخست این مجموعه منوچهر هادی و فاز دوم بهرنگ توفیقی است. این مجموعه با مشارکت ناجی هنر در ۲۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در گروه مجموعه های نمایشی مرکز امور نمایشی سیما(سیمافیلم) تولید می‌شود.