- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

حسین محب اهری پدربزرگ «دردسرهای عظیم» شد

moheb-ahari

حسین محب اهری در سری دوم «دردسرهای عظیم» ایفاگر نقش پدرشوهر فیروزه با بازی مریم سعادت است.

سوره سینما، محب اهری گفت: در این مجموعه نقش کاراکتری بنام منوچهر را بازی می کنم که پدر شوهر فیروزه است نقش همسر من را فریده سپاه منصور ایفا می کند و پسر دیگرم امیر حسین صدیق است. خانواده شوهر فیروزه بدلیل مخالفت با ازدواج پسرشان با او سالهاست که با عروس و نوه خود بهار قطع رابطه کرده اند و حال بدنبال ماجراهایی وارد قصه می شوند و در واقع اهرم شروع قصه ، داستان فیروزه است.

وی افزود: در زمان پخش «دردسرهای عظیم۱» گذری بر این مجموعه داشتم اما برزو نیک نژاد جهت آشنایی بیشتر با فضا، سی دی کامل آن را در اختیارم گذاشت و معتقدم کار از جذابیت دراماتیک خوبی برخوردار است و حتی شروع داستان از همان قسمت اول بیننده را ترغیب به ادامه ماجرا می کند اتفاقی که معمولا” کمتر در مجموعه های نمایشی رخ می دهد و بعد از گذشت سه الی چهار قسمت تماشاگر آرام آرام با داستان ارتباط برقرار می کند.

این بازیگر در پاسخ به سوالی درخصوص کارکرد مضاعف سریال های دنباله دار در جذب و همذات پنداری مخاطب گفت: این یک فرمول استاندارد در سراسر جهان است و اکثر سریال های موفق در تلویزیون های دنیا دنباله دارند و فصل های متعددی از آنها ساخته می شود زیرا سازندگان به این باور رسیده اند که یک قصه موفق باید ادامه پیدا کند و در واقع رمز توفیق یک شبکه در جلب بیننده بیشتر است اما در کشور ما هنوز این فرایند به طور کامل نهادینه نشده است ولی به نظر می رسد که مسئولان محترم سیما بر تاثیرات مثبت دنباله سازی درست واقف شده اند که می تواند اتفاقات خوبی را برای تلویزیون رقم بزند.

محب اهری افزود: امسال قطعا” رقابتی تنگاتنگ بین سریال های ماه رمضانی بوجود خواهد آمد و بویژه دو مجموعه « پایتخت۴» و « دردسرهای عظیم۲» دو با توجه به ذهنیت قبلی بیننندگان از آنها نقل محفل صحبتهای خانوادگی در دورهم نشینی مختص این شبها خواهند بود.

قصه سری جدید «دردسرهای عظیم» در ادامه همان سری اول از سر گرفته می‌شود و بهار و همسرش که جواد عزتی و الناز حبیبی نقش آنان را ایفا می‌کنند، با بچه‌ای که پیدا شده است درگیرماجراهایی می شوند. مجموعه «دردسرهای عظیم۲» به تهیه‌کنندگی مهرام مهام روز جمعه – ۲۱ فروردین ماه – در منطقه سوهانک تهران کلید خورد. تمام بازیگرانی که پیش از این در این مجموعه حضور داشتند در این سری دوم آن نیز حضور دارند.

این مجموعه‌ به کارگردانی برزو نیک‌نژاد برای ایام ماه مبارک رمضان ساخته می‌شود و در طول چند روزی که سریال کلید خورده است اکثر بازیگران مقابل دوربین رفته‌اند. اکثر لوکیشن‌های مجموعه «دردسرهای عظیم۲» در بلوار ارتش، سوهانک و لویزان خواهد بود. یکی از تفاوت‌هایی که در سری جدید این مجموعه مشهود است تغییر لوکیشنی است که کاراکترهای این سریال ، پیش از این در آن زندگی می‌کردند. ادامه این سریال قرار است در لوکیشن جدید باشد.علیرضا کاظمی‌پور و امیر عربی در حال نگارش متن« دردسرهای عظیم» هستند.

مهدی هاشمی، الناز حبیبی، جواد عزتی، شهین تسلیمی، پرستو گلستانی، زهره فکور صبور، امیر غفارمنش، اشکان اشتیاق و حسین محب اهری ، فریده سپاه منصور و امیرحسین صدیق بازیگران اصلی این مجموعه را تشکیل می دهند. این سریال در ۲۶ قسمت در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید می‌شود.