- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

خسرومهر و بازی در «بیقرار ۲» و «تعبیر وارونه یک رویا»/ کارگردانی دو نمایش در سال جدید

Shiva-khosromehr

شیوا خسرومهر در مجموعه «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی مقابل دوربین رفته است.

شیوا خسرومهر بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در مورد فعالیت‌های خود به سوره سینما گفت: مشغول بازی در سریال «بیقرار ۲» به کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی هستم که در حال حاضر در مشهد ادامه دارد و کار من هم امشب به پایان می رسد. تا جایی که اطلاع دارم گروه طی سه هفته آینده پس از اتمام کار در اینجا به فرانسه سفر خواهند کرد و من هم امشب به تهران بر می‌گردم تا در مجموعه تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی به بازی خود ادامه دهم.

وی ادامه داد: مجموعه «بیقرار ۲» سومین همکاری من با آقای اوجی و خانم سام است و شناخت خوبی از این دوستان دارم و تجربه همکاری با آنها خوشایند بوده است و به همین دلیل هم دیداری تازه شد و تجربه دیگری را پشت سر گذاشتیم که امیدوارم نتیجه خوبی داشته باشد ، ضمن اینکه همکاری با فریدون جیرانی هم مطلوب است و فیلمنامه خوبی دارد که البته ما بدلیل تشخیص کارگردان بطور کامل از همه جزییات مطلع نیستیم و براساس تصمیم آقای جیرانی فیلمنامه را سر صحنه به ما می دهند.

خسرو مهر افزود: فکر می کنم تصویربرداری « تعبیر وارونه یک رویا » تا اواسط خرداد به طول می‌انجامد و در حال حاضر هم در قیطریه مشغول به کار هستند که من هم به گروه اضافه خواهم شد ، در کنار این کارها نیز مجموعه تلویزیونی «آسمان من» به کارگردانی محمدرضا آهنج هم از شبکه افق روی آنتن رفته که فکر می کنم از ۱۵ اردیبهشت هم از شبکه یک سیما پخش خواهد شد که به نظر مجموعه با کیفیت و موفقی خواهد بود.

این بازیگر درباره فعالیت های خود در زمینه تئاتر گفت: یک نمایشنامه به نام «صندوقی‌ها» به نویسندگی پیمان یاحقی برای جشنواره آیینی سنتی ارائه کرده ام که در صورت پذیرفته شدن کارگردانی آن را بر عهده خواهم داشت. نمایشنامه دیگری به نام «در چشمان خیس اسماعیل» به نویسندگی پیمان دانشمند را هم مدنظر دارم که برای شروع تمرین و اجرای آن با رحمت امینی صحبت کرده‌ام که منتظر هستم تا مقدمات کار فراهم شود.