- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

ترجیح می‌دهم در شرایط فعلی بازی نکنم/ برگزاری نمایشگاه نقاشی خردمند در تورنتو کانادا

kheradmand1

بازیگر فیلم سینمایی «میهمان داریم» با توجه به کیفیت فیلمنامه‌ها ترجیح می‌دهد، فعلا مقابل دوربین نرود.

آهو خردمند بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون درباره فعالیت‌های خود به سوره سینما گفت: در حوزه نمایش، سینما و تلویزیون کار خاصی ندارم و تصمیم گرفتم فعلا کار نکنم، به این دلیل که وقتی به حضور خودم در آثار مختلف نگاه می کنم، این حس را دارم که دیگر نقشی پیشنهاد نمی‌شود که تکراری نباشد و من هم با کار خودم چیزی برای گفتن داشته باشم. ترجیح می‌دهم که در این شرایط در فیلمی حضور نداشته باشم.

وی در ادامه درباره این تصمیم خود گفت: به نظر می رسد فیلمنامه‌ها و نقش هایی که پیشنهاد می شود از نظر کیفیت کلی و همچنین شخصیت پردازی، مستحکم نیست و قصه ها، شخصیت ها و حتی لباس و دیالوگ‌ها هم تکراری شده است. مطمئنم در چنین شرایطی بازی نخواهم کرد، مگر اینکه در سال‌های آینده اتفاقی در این حوزه بیفتد و فیلمنامه قابل توجهی باشد که من را برای بازی مجاب کند.

خردمند که آخرین حضور او در سینما مربوط به فیلم سینمایی «میهمان داریم» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور است، درباره فعالیت خود در زمینه نقاشی گفت: به تازگی و از روز پنجشنبه یک نمایشگاه نقاشی در گالری آریا برگزار کرده‌ام که تا دوم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد و در این نمایشگاه آثاری را با تکنیک آبرنگ به نمایش گذاشته‌ام.

kheradmand2 [1]

این بازیگر درباره سبک مورد نظر خود در این نمایشگاه نقاشی ادامه داد: آثاری که من عرضه کرده ام براساس سبک مشخص و تعریف شده ای که دوستان نقاش دیگر از آنها یاد می‌کنند نیست و به لحاظ موضوع و مضمون هم توجه خود را بر آدم‌های جامعه و همچنین زندگی انسان ها گذاشته ام که عمده آنها هم در قالب آثار فیگوراتیو نقاشی شده است.با کنسل شدن نمایشگاهی که قرار بود در کشور ایتالیا برگزار کنم ، ماه آینده برای برپایی نمایشگاهی در تورنتو کانادا به این کشور سفر خواهم کرد که از ۱۱ تا ۱۸ ژوئن برگزار می‌شود.