- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

رونمایی از پوستر نمایش تازه سیما تیرانداز/ آغاز پیش‌فروش بلیت «تقدیربازان»

taghdirbazan-1

پوستر نمایش «تقدیربازان» به کارگردانی سیما تیرانداز رونمایی شد.

سوره سینما- پوستر «تقدیربازان» را امین میری مقدم طراحی کرده و عکاسی آن را مصطفی پیرهادی برعهده داشته است. هاله مشتاقی‌نیا نویسنده نمایشنامه، یمین آتشی، روزبه حصاری، فرناز رهنما، هومن کیایی، بهاره مشیری و نورا هاشمی بازیگران «تقدیربازان» هستند. نشست خبری این نمایش ششم اردیبهشت ماه در تئاتر شهر برگزار می‌شود و نخستین اجرای آن هفتم اردیبهشت‌ماه به عکاسان و خبرنگاران اختصاص دارد. اجرای عمومی این نمایش از هشتم اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۰ در سالن چهارسو شروع می‌شود. علاقمندان به تهیه بلیت این نمایش از طریق اینترنت می‌توانند از سامانه‌های ایران کنسرت iranconcert.com [1] و سامانه فروش اینترنتی بلیت تئاتر ( گیشه تئاتر شهر )  gishetheater.com [2] اقدام کنند.

داستان «تقدیربازان» درباره شش شخصیت و روابط آن‌ها در مقاطع زمانی مختلف است. این نمایش در سی و سومین جشنواره تئاتر فجر در رشته بهترین کارگردانی، بهترین طراحی صحنه و بهترین نمایشنامه نامزد دریافت جایزه و از هاله مشتاقی‌نیا در آیین اختتامیه این جشنواره قدردانی شد. سیما تیرانداز بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون بهار سال ۹۳ نمایش «سه روایت از زندگی» را در مقام کارگردان در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه داشت و سال ۹۴ با نمایش «تقدیربازان» به تئاتر شهر می‌رود.

taghdirbazan-poster [3]

سیما تیرانداز پیش از این نمایش‌های «ناتمام» (مرد مقابل)، «دخترک شب طولانی»، «هتل عروس»، «محاله فکر کنید اینجوری هم ممکنه بشه» و … را کارگردانی کرده است.