- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

قوی‌تن برای تولید فیلم سهراب سپهری مردد است

ali-ghavitan

علی قوی‌تن برای تولید فیلم سینمایی سهراب سپهری منتظر فراهم شدن شرایط مناسب است.

قوی‌تن به سوره سینما گفت: چند فیلمنامه را مدنظر دارم که هنوز مشخص نیست برای تولید کدامیک اقدام خواهم کرد که یکی از آنها پروژه‌ای است که قرار بود در مورد سهراب سپهری بسازم ، اما بدلیل اینکه آقای فاطمی هم قرار بود این کار را انجام دهند، منتظرم تا تکلیف روشن شود و ما همچنان تولید را متوقف کرده‌ایم.

وی ادامه داد: احتمال دارد فیلمنامه دیگری در زمینه کودک و نوجوان کار کنم و یک فیلمنامه هم در دست دارم که موضوعی اجتماعی و در زمینه بزرگسال است ، اما از آنجا که هنوز تصمیم قطعی اتخاذ نشده و در حال بررسی هستم ، نمی‌توان خبر خاصی اعلام کرد و فکر می کنم تا ۲۰ روز آینده مشخص شود .

این کارگردان سینما درباره فیلمنامه پروژه سهراب سپهری گفت: بحث اصلی ما در زمینه این پروژه فیلمنامه نیست ، چون به محض مشخص شدن جریان، براساس مطالبی که جمع آوری شده و همچنین تحقیقاتی که انجام داده ایم روی فیلمنامه زمان خواهیم گذشت و با نیروهای متخصص و تخت نظارت خودم فیلمنامه را در مدت زمان حدود ۲ ماه آماده خواهم کرد. این جریان هزینه خواهد داشت و من باید به طور قطع مطمئن باشم که کار را خواهم ساخت. بنابراین منتظر هستم تا ببینم آقای فاطمی کار را به کجا می‌رساند.

قوی‌تن درباره همکاری با جلال فاطمی در پروژه سهراب گفت: باور کنید که تمام هدف من این است که موازی کاری صورت نگیرد و حتی اگر تمایلی وجود داشته باشد برای همکاری هم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد، پس بحث اینکه چه کسی کار را بسازد نیست ، چون سهراب شخصیت بزرگی در تاریخ ادبیات و هنر ماست و این اقدام بسیار مثبت خواهد بود و فقط باید منتظر بمانیم تا شرایط برای کار فراهم شود .

کارگردان فیلم سینمایی «آسمان آبی مادرم» درباره شرایط نمایش این فیلم سینمایی هم گفت: چند روز پیش تمام مراحل فنی این فیلم به پایان رسید و یک نسخه از آن را برای ارائه به جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان ارائه خواهم کرد و در صدد هستیم تا اقدامات لازم در بخش بین الملل هم صورت بگیرد تا در فستیوال‌های جهانی نیز حضور داشته باشیم.