- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

برای ساخت «پادو» منتظر نظر شورای فرهنگی فارابی هستم/ احتمال ساخت یک سریال

mohamad-ali-talebi

محمدعلی طالبی این روزها منتظر دریافت نظر موافق فارابی برای بهره مندی از حمایت مالی است تا فیلم جدیدش را بسازد.

طالبی به سوره سینما گفت: فیلمنامه «پادو» را به فارابی فرستاده ام تا ببینم امکان مشارکت در تولید آن میسر می شود یا نه. در صورتی می توانم این متن را جلوی دوربین ببرم که مورد حمایت مالی قرار بگیرم. به همین دلیل منتظر نظر شورای فرهنگی این بنیاد هستم. من فیلم قبلی را با گرفتن وام ساختم و پروسه دشواری را طی کردم، امیدوارم این بار با فراغ بال بیشتری بتوانم فیلم بسازم.

وی همچنین گفت: «پادو» یک فیلم نوجوانانه است و حتی می تواند مخاطب بزرگسال هم داشته باشد. در صورت دریافت کمک‌های مالی فارابی می توانم فیلم را در زمان کوتاهی آماده کنم و به جشنواره فیلم اصفهان برسانم، چون از نظر تولیدی، این فیلم ویژگی های خاصی ندارد و لوکیشن ها در تهران است و مرحله فیلمبرداری آن می تواند به سادگی طی شود.

این کارگردان درباره دیگر فعالیت‌های خود توضیح داد: این روزها مشغول کار روی متن یک سریال هستم اما هنوز هیچ چیز در مورد آن به سرانجام نرسیده و ذکر جزئیات را به آینده موکول می کنم. امیدوارم تا پایان امسال بتوانم این مجموعه را هم برای تلویزیون آماده کنم.

محمدعلی طالبی فیلمنامه «پادو» را به اتفاق فرزند مرحومش آرش طالبی نوشته. بنا بود او نیز در ساخت این اثر سینمایی پدرش را همراهی کند که متأسفانه اواخر سال ۹۳ بر اثر حادثه تصادف از دنیا رفت.