- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

علی مصفا و نازنین فراهانی در فیلم اول یک کارگردان/ «حمایت از هیچ» در گرگان کلید می‌خورد

farahani-mosafa

فیلم سینمایی «حمایت از هیچ» به نویسندگی و کارگردانی پویا پارسا مقام و با بازی علی مصفا و نازنین فراهانی نیمه دوم سال کلید می‌خورد.

مرتضی فرشباف به سوره سینما گفت: یک کارگردان جوان و با استعداد به نام پویا پارسا مقام فیلمنامه ای را به نام «حمایت از هیچ» نوشته و دو شخصیت اصلی این فیلم بر اساس علی مصفا و نازنین فراهانی نوشته شده است. توافق مورد نیاز با این دو بازیگر صورت گرفته، بنابراین اواخر شهریور یا اوایل پاییز فیلم را کلید می‌زنیم. من در این پروژه در سمت مجری طرح، همکاری خواهم داشت. این فیلمنامه به زودی برای دریافت پراونه ساخت به شورای نظارت و ارزشیابی ارائه خواهد شد.

وی افزود: «حمایت از هیچ» یک درام خانوادگی است. این فیلم درباره خانواده ای است که پسرشان دچار یک بیماری خاص جسمی می‌شود و آنان را در شرایط تازه ای قرار می‌دهد. فیلمبرداری ما وابستگی زیادی به فصل دارد و حتما باید در اواخر تابستان و اوایل پاییز کار را شروع کنیم. لوکیشن ما منطقه ایست در شمال شرقی گرگان.

کارگردان «بهمن» همچنین درباره این فیلم خود توضیح داد: «بهمن» قرار است در بازار کن حضور داشته باشد و این روزها در تلاش هستیم بهترین پوستر را برای این حضور طراحی کنیم. فیلم ما برای حضور در این رویداد، ۱۴ دقیقه کوتاه شده و در حقیقت آن فیلم ۱۰۰ دقیقه‌ای، ۸۷ دقیقه است. در نظر داریم پاییز سال ۹۴ «بهمن» را روی پرده بفرستیم.

مرتضی فرشباف کارگردانی فیلم‌های «سوگ» و «بهمن» را در کارنامه دارد. فیلم «بهمن» با بازی فاطمه معتمد آریا قصه یک زن میانسال را روایت می‌کرد و در جشنواره فجر سی و سوم رونمایی شد.