- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

فیلم پرویز شهبازی ۲۵ اردیبهشت‌ماه کلید می‌خورد

parviz-shahbazi
دو بازیگر اصلی فیلم جدید پرویز شهبازی «نسیم» انتخاب شدند.
سوره سینما- به گزارش مشاور رسانه ای فیلم، پیش تولید فیلم سینمایی «نسیم» به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی مسعود ردایی مدتی است که آغاز شده و قرار است با انتخاب بازیگران اصلی از ۲۵ اردیبهشت ماه وارد مرحله فیلمبرداری شود. ساعد سهیلی و یک دختر بیست ساله دو بازیگری هستند که تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده و با دست اندرکاران «نسیم» قرارداد بسته اند.
ساغر قناعت بازیگری است که از میان ۱۵۰۰ متقاضی دختر برای ایفای نقش «نسیم» انتخاب شده و قرار است با این فیلم برای اولین بار بازی جلوی دوربین را تجربه کند. البته دست اندرکاران پروژه قصد داشتند کاراکتر پسر جوان «نسیم» را هم از میان چهره های جدید انتخاب کنند که در نهایت به گزینه مناسبی نرسیدند تا ساعد سهیلی ایفاگر این نقش باشد.
فیلم پرویز شهبازی دو بازیگر دیگر نیز دارد که طی روزهای آینده انتخاب خواهند شد«نسیم» داستان دختر و پسری است که در تهران گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند. 
فهرست عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: پرویز شهبازی، مدیرفیلمبرداری: هومن بهمنش، صدابردار: منصور شهبازی، طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم، طراح گریم: محمد قومی، مدیر تولید: مجید گودرزی، مدیر برنامه ریزی: نوید میهن دوست، دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی. تهیه کننده: مسعود ردایی.