- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

آغاز پیش‌تولید «حرف‌های درگوشی»/ احتمال اکران فیلم حسین مهکام در عید فطر

azadi-mashroot

مقصود جباری از آغاز پیش‌تولید یک فیلم جدید در نیمه خردادماه خبر داد.

جباری به سوره سینما گفت: فیلمنامه ای به نام «حرف‌های درگوشی» به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده و من تهیه کنندگی آن را بر عهده خواهم گرفت. این متن به نویسندگی حسین نمازی آماده شده و او برای اولین بار با این فیلمنامه کارگردانی را در مدیوم سینما نیز تجربه خواهد کرد. «حرف‌های درگوشی» دارای تم اجتماعی است و پیش‌تولید جدی آن را از اواخر خرداد شروع می کنیم و قبل از پایان تیرماه نیز کلید می‌زنیم. این فیلم دو بازیگر اصلی دارد و سایر شخصیت ها هم نقش مهمی در روند قصه ایفا می کنند. تمام لوکیشن های ما در تهران خواهد بود. همه تلاشمان را به خرج می‌دهیم تا در جشنواره سی و چهارم فجر نیز حضور داشته باشیم.

وی همچنین درباره فیلم سینمایی «آزادی مشروط» که در سال ۹۳ به تهیه کنندگی او تولید شد توضیح داد: ما با شرکت پخش نیمروز قرارداد بسته ایم و منتظر صدور پروانه نمایش فیلم هستیم. تلاش می کنیم آن را در اکران عید فطر روی پرده بفرستیم و به نظرم با توجه به مضمون اثر، انتخاب مناسبی برای این نوبت نمایش است. ما از استقبالی که در روزهای جشنواره شاهد بودیم راضی هستیم و من پیش بینی می کنم چنین موفقیتی را در هنگام اکران عمومی نیز به دست بیاوریم. آنونس بین المللی این فیلم توسط حسین نمازی در حال ساخته شدن است. محوریت این فیلم سینمایی نوجوانان هستند و به همین دلیل فکر می‌کنم اثر در جشنواره های خارجی مثل جیفونی ایتالیا مجال دیده شدن پیدا کند. حضور هنگامه قاضیانی و رامبد جوان نیز برای ما حضوری مغتنم است.

فیلم سینمایی «آزادی مشروط» به نویسندگی و کارگردانی حسین مهکام و تهیه‌کنندگی مقصود جباری داستان یک کودک است که به دلیل یک جرم در دارالتادیب است و توسط دایی روانشناس خود تحت مراقبت است و پس از آزادی مشروط مشکلاتش با مادرش ادامه دارد و از طرفی هم وکیلی عاشق مادر او شده است که درگیر ماجرای قتل مشکوکی می شود. بازیگرانی همچون راﻣﺒﺪ ﺟﻮان، ﻫﻨﮕﺎﻣﻪ ﻗﺎﺿﻴﺎنی، ﻋﻠﻴﺮﺿﺎ آﻗﺎﺧﺎنی، ﺷﺎﻫﺮخ ﻓﺮوﺗﻨﻴﺎن، ﺣﺴﻴﻦ ﭘﺎﻛﺪل و … در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.