- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

کتاب «۱۰۱ فیلم چهار ستاره تاریخ سینما» منتشر شد

101-film

کتاب «۱۰۱ فیلم چهارستاره تاریخ سینما» با ترجمه سعید خاموش توسط انتشارات دنیای تصویر منتشر شد.

سوره سینما- این کتاب نوشته گیل کین و جیم پیازا است. همه فیلم‌هایی که در تاریخ سینما جاودانه شده‌اند، از کلاسیک‌هایی مثل «پدرخوانده» و «کازابلانکا» تا «آواتار» جیمز کامرون و «اینسپشن» نولان و حتی فیلم سرگرم‌کننده پرفروشی مثل «هری پاتر» در این کتاب آمده‌اند و به تفصیل درباره هر کدام توضیح داده شده است. بخش مربوط به هر اثر شامل مشخصات فیلم و عوامل، جایزه‌ها و افتخارات، دیالوگ‌های ماندگار، یادداشتی درباره دلایل اهمیت فیلم و کارگردان و بازیگرانش، سکانس فراموش نشدنی و نظر منتقدان است.

علی معلم، مدیر انتشارات دنیای تصویر درباره کتاب «۱۰۱ فیلم چهارستاره تاریخ سینما» نوشته است: در گذر از دهه دوم در سده دوم سینما هستیم. مهم‌ترین هنر عامه‌پسند تاریخ که امروز در دوران تسلط تکنولوژی‌های ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی نقش پررنگ‌تری در مناسبات احساسی و عقلی انسان پیدا کرده است. کتاب «۱۰۱ فیلم چهارستاره تاریخ سینما» مرجع جذاب، خواندنی و دلپذیری پیرامون آثار برجسته این هنر در طول دهه‌های گذشته است. فیلم‌هایی که امروز در نسخه‌های دیدنی و تصحیح رنگ شده درست مثل روز نخست پذیرای چشمان مشتاق درک و احساس شماست. دیدن و خواندن پیرامون این ۱۰۱ فیلم برجسته، شما را اگر علاقمند به سینما نیستید، عاشق آن می‌کند و اگر از جمله عشاق هنر هفتم هستید، مبتلاترتان می‌کند.

101-film-4setareh [1]

اگر جزیره تنهایی گیر آوردید، کلبه‌ای در طبیعت یافتید یا اتاقی آرام پیدا کردید، کتاب را بخوانید و فیلم‌ها را ببینید. زندگی‌تان رنگ دیگری می‌یابد. این کتاب در ۴۱۵ صفحه مصور به قیمت ۴۰هزارتومان توسط انتشارات دنیای تصویر همزمان با نمایشگاه کتاب، به بازار آمده است. کتاب‌ها «شکست‌ناپذیر: کلینت ایستوود به روایت کلینت ایستوود»، «دیکتاتورها و سینما»، «بازیگری در سینما»، «تسخیر ناپذیر: زندگی و آثار رابرت دونیرو»، «آل پاچینو سلطان بازی‌سازان» و مجموعه کتاب‌های انیمیشن‌های دیزنی جزو آثاری هستند که پیش از این توسط انتشارات دنیای تصویر منتشر شده است.