- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«عروس تهرانی» تابستان کلید می‌خورد/ از «فقط به خاطر تو» انصراف دادم

khosro-amirsadeghi

فیلم سینمایی «عروس تهرانی» به تهیه‌کنندگی خسرو امیرصادقی تابستان امسال کلید می‌خورد.

امیرصادقی درباره فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: به خاطر عمل چشم مدتی از کار دور بودم، اما به زودی پروژه جدیدم را آغاز خواهم کرد. پیش از این قرار بود به عنوان تهیه‌کننده در فیلم «فقط به خاطر تو» به کارگردانی بیژن شیرمرز حضور داشته باشم، اما به دلایلی از این کار انصراف دادم. فیلم «عروس تهرانی» هم قبلا پروانه ساخت داشت، اما تولید آن به تعویق افتاد و باید دوباره برای دریافت پروانه اقدام کنم.

وی افزود: «عروس تهرانی» به کارگردانی داوود موثقی از اول تابستان جلوی دوربین می‌رود. این فیلم قصه اغلب خانواده های ایرانی است و در فضایی طنزآمیز به رابطه عروس و مادر شوهر می‌پردازد. داستان فیلم درباره مادری است که پسرش می‌خواهد ازدواج کند. می‌خواهم با تولید این فیلم، به مخاطب بگوییم قضاوت یک سویه درباره مادرشوهر و عروس درست نیست و روابط خانوادگی را باید تقویت کرد.

این تهیه‌کننده ادامه داد: قوانین شوراهای صنفی این روزها دست و پاگیر شده است. شرایط برای بخش خصوصی اصلا خوب نیست و فیلم‌ها در اکران دچار مشکل می شوند امنیت شغلی وجود ندارد. من هیچوقت از بابت فیلمنامه و اکران دچار مشکل نبودم اما به عنوان عضو هیات مدیره انجمن تهیه کنندگان مستقل اوضاع را برای همکارانم مساعد نمی‌بینم. از طرفی تعداد مخاطبان به شدت کم شده است و باتوجه به بالارفتن قیمت بلیت فروش یک میلیارد تومانی نشانی از استقبال مردم ندارد.

فیلم سینمایی «عروس تهرانی» سال گذشته قرار بود کلید بخورد که این اتفاق نیفتاد.