- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

سینمایی‌ها میهمان توکلی/ استقبال گرم از «من دیه‌گو مارادونا هستم»

ekran-maradona1

مراسم اکران ویژه فیلم سینمایی «من دیه‌گو مارادونا هستم» با حضور عوامل فیلم، هنرمندان و اهالی رسانه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

سوره سینما- در ابتدای این مراسم مزدک میرزایی که اجرای این برنامه را برعهده داشت، گفت:شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا من مجری یک برنامه سینمایی هستم. شنیدن عنوان این فیلم «من دیه گو مارادونا هستم»، قطعا شما را یاد بازیگر اسطوره ای فوتبال دیه گو مارادونا می اندازد. این شخصیت در زمین سبز فوتبال و خارج از آن به دلیل نوع زندگی که داشت، همیشه در ذهن ها نامی آشنا است. به همین دلیل جذابیت این شخصیت اسطوره ای همیشه فقط به عنوان یک بازیگر فوتبال مطرح نبوده است.

وی افزود:هم نسلان من همیشه بازیهای مارادونا را دنبال می کردند و همه از او خاطرات زیادی دارند و قطعا او را به عنوان یک اسطوره فوتبال قبول دارند. من افتخار نداشتم فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» را در جشنواره فیلم فجر ببینم. امشب فرصت خوبی است تا در کنار هم این فیلم را ببینیم. عنوان این اثر فوتبالی است اما بیشتر یک قصه اجتماعی در آن مطرح می‌‍‌شود.

ekran-maradona2 [1]

در ادامه این مراسم جواد نوروزبیگی تهیه کننده این فیلم گفت:خوشحالم که امشب در خدمت شما هستم. این فیلم می تواند ترکیبی از ورزشکاران و هنرمندان را کنار هم جمع کند. چرا که پیوندی بین فوتبال و سینما است. جا دارد از مدیریت پردیس سینمایی چارسو نیز برای همراهی در برگزاری این مراسم تشکر کنم.

بهرام توکلی نویسنده و کارگردان «من دیه گو مارادونا هستم» هم عنوان کرد: امیدوارم این فیلم را دوست داشته باشید.

در ادامه این مراسم مدیر فروش ایرانیان اطلس از عوامل این فیلم تقدیر کرد و گفت: ما در ایرانیان اطلس افتخار داریم برای پروژه های خود در خدمت شما هنرمندان باشیم. مراسم اهدا جوایز با حضور کامبوزیا پرتوی و فرهاد توحیدی برگزار شد. مارال دوستی مدیر روابط عمومی پردیس سینمایی چارسو نیز در پایان این مراسم از حضور عوامل فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» و دیگر هنرمندان حاضر در این مراسم تشکر و قدردانی کرد و برای اکران این فیلم آرزوی موفقیت کرد.

ekran-maradona3 [2]

در این مراسم فرهاد توحیدی، کامبوزیا پرتوی، حمید نعمت الله، بهرام توکلی، سعید آقا خانی، جواد نوروزبیگی، ویشکا آسایش، بهرام دهقانی، مهدی رحمانی، هومن سیدی، صابر ابر، پانته‌آ پناهی‌ها، بهتاش صناعی ها، مجید برزگر، مریم مقدم، ویدا روشنی، محمدرضا غفاری، مهرداد صدیقیان، حامد کمیلی، محسن کیایی، امیر علی دانایی، پوریا رحیمی سام، علیرضا علویان، هومن بهمنش، حامد ثابت، مهسا علافر، محمود سماک باشی، سارا بهرامی، میثاق زارع، اشکان خطیبی، محسن دارسنج، مانی باغبانی، سحر عصرآزاد، امیر عابدی، محمدرضا مقدسیان، سهی بانو ذوالقدر، محمدرضا منصوری، مهسا اعلافر، علی باقری،حبیب اسماعیلی، روشنک گرامی، غزاله معتمد، رویا جاویدنیا، بهرنگ دزفولی‌زاده، زامیاد سعدوندیان، حمید لیلاجی، رسول ادهی، سمیرا برادری، فرامرز روشنایی، مجید گرجیان و… حضور داشتند.

فیلم «من دیه‌گو مارادونا هستم» در این مراسم به دلیل استقبال زیاد مهمانان در دو سالن پردیس سینمایی چارسو همزمان به نمایش در آمد.