- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

وعده حیدری به رسانه‌‌ها/ انتشار نامه دبیر جشنواره سی و چهارم فیلم فجر

Mohammad Heydari

محمد حیدری دبیر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر یادداشتی منتشر کرد.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی،حیدری در یادداشت خود خطاب به اهالی سینما و رسانه آورده است: پیش از هر چیز،لازم می دانم مراتب سپاس خود را از اعتمادی که دکتر حجتالله ایوبی رییس محترم سازمان سینمایی به اینجانب روا داشته و مسولیت سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را به من سپرده ، ابراز دارم. در عین حال ضروری است از ابراز لطف طیف های مختلف سینمایی طی روزهای گذشته قدردانی  کنم و برای برادر بزرگوار خود جناب آقای علیرضا رضاداد که در برپایی شایسته و درخور دوره‌های سی و دوم و سی و سوم جشنواره فیلم فجر زحمات بی‌دریغی کشیدند، آرزوی توفیق روز افزون و بهروزی دارم.

در چند روز گذشته نمایندگان محترم رسانه های جمعی در تماس با اینجانب از چند و چون برگزاری سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر سئوال می کردند که پاسخ‌گویی به سئوالاتی از این دست نیازمند برپایی جلسات هم فکری و هم اندیشی با اهالی سینما و رسانه، تدوین فراخوان و برنامه ها ،انتصاب اعضای ستاد، برگزاری و نیز استقرار گروه اجرایی در دبیرخانه جشنواره فجر است. یقیین در آینده بسیار نزدیک با تحقق این موارد،پاسخگوی سئوالات اهالی محترم رسانه خواهم بود.

اینجانب و همکارانم تلاش می کنیم با بهره گیری از تجربه دبیران محترم ادوار مختلف جشنواره، دوره سی و چهارم را پر شکوه‌تر از گذشته برگزار کنیم.