سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۲:۴۹ ب.ظ چاپ مطلب

«افسانه و افسون» منتشر شد/ دکلمه ژاله علو در یک آلبوم موسیقی

afsane-va-afsoon

آلبوم «افسانه و افسون» با ملودی و خوانندگی مجتبی هرندی منتشر شد.

آلبوم «افسانه و افسون» با ملودی و خوانندگی مجتبی هرندی منتشر شد.

سوره سینما- آلبوم «افسانه و افسون» با ملودی و خوانندگی مجتبی هرندی و با شعرهایی از حافظ، دکلمه ژاله علّو و تنظیم ایلیا منفرد توسط موسسه فرهنگی هنری آوای باغ مهر در بازار موسیقی منتشر شد. هلال عید، صدای سخن عشق، افسانه و افسون، سودای عشق، آن کیست ؟، راهی بزن، مه خورشید کلاه، نگارمن، بت و چون تو بیایی ازعناوین این قطعات این آلبوم هستند که همه شعرهای استفاده شده دراین قطعات برگرفته از دیوان حافظ هستند.

آرش صمیمی با نی و فلوت پیکولو ، پیام طونی با ویولون و ویولون آلتو ،امید حاجیلی با ترومپت ، سامان اتفاق با کلارینت، مهدی حیدر با کیبورد و پیانو ، فرید قاسمی با دف و دمام وطبلا و ایلیامنفرد باگیتارهای کلاسیک، آکوستیک، الکتریک و باس ازنوازندگان این آلبوم هستند. میکس و مسترینگ این آلبوم را مهدی سالک اردستانی برعهده داشته و ایلیا منفرد و حسین پرنیا ناظر ضبط آن بوده‌اند. شیرین محمدیان به عنوان مشاور هنری در تهیه این آلبوم حضور داشته و ضبط آن در استودیوهای پاریلا و پژواک با صدابرداری امیرعباس تفرشی و مجید فلاح پور انجام شده است.

afsane-va-afsoon-cover

دکترمجتبی هرندی متولد ۱۳۵۳ تهران است و تحصیلات متوسطه را در دبیرستان البرز گذرانده است. وی سال ۱۳۷۳ به تحصیل دررشته دندانپزشکی پرداخت و ۱۵ سال است که طبابت می‌کند. وی همزمان با تحصیل دررشته دندانپزشکی، موسیقی رادررشته آواز و آهنگسازی فرا گرفت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>