- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

تهیه‌کننده‌ای که نگران بازگشت سرمایه نیست/ نقطه تمایز کارنامه شاکردوست

asbe-sefide-padeshah

مجید یاسر از اولین تجربه تهیه‌کنندگی خود در سینما با عنوان یک اتفاق منحصر به فرد یاد کرد.

یاسر به سوره سینما گفت: به زودی اکران فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» در گروه استقلال آغاز می‌شود و فیلم قرار است جایگزین «رخ دیوانه» شود. برای من که تهیه کنندگی این اثر را بر عهده داشتم اتفاق مهمی در حال رخ دادن است، تا حدی که وقتی متوجه شدیم اکران شدن این فیلم میسر شده، از پروژه دیگری که مشغول به آن شده بودیم دست کشیدیم تا پس از پایان اکران این فیلم، کار روی آن را دوباره از سر بگیریم.

وی افزود: من در «اسب سفید پادشاه» نقش مقابل الناز شاکردوست را بازی می‌کنم. به گفته همه کسانی که تا امروز فیلم را دیده‌اند، خانم شاکردوست بهترین بازی کارنامه‌اش را داشته است. این فیلم یک ملودرام اجتماعی است و فیلمبرداری ما در دو فاز تهران و شمال کشور (منطقه محمودآباد مازندران) انجام شد. همانطور که قبلا هم در سایت شما منعکس شده، آرش معیریان تیزر و آنونس فیلم را ساخته و امیدوارم اکران خوبی داشته باشیم.

یاسر در پاسخ به این سوال که اولین تجربه تهیه کنندگی خود در سینما را چگونه ارزیابی می کند توضیح داد: من با دلم به این کار وارد شدم و مطمئن بودم اتفاقات خوبی رخ می‌دهد. این فیلم را تهیه کردم و برای بازگشت سرمایه ام نگرانی ندارم. کار با محمدحسین لطیفی همیشه عالی بوده است. همچنین حضور در کنار سایر بچه‌های گروه، تولید «اسب سفید پادشاه» را به یک اتفاق منحصر به فرد تبدیل کرد. آرزو می کنم با دیده شدن فیلم، خستگی از تن همه ما بیرون برود.

فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و با بازی الناز شاکردوست، فرهاد قائمیان، سیدعلی طباطبایی، لیدا عباسی، امیرعلی کاظمی و … داستان دختری است که از زندان آزاد می‌شود و به دنبال نامزدش می‌گردد.