- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

وب سایت فیلم سینمایی «رستاخیز» رونمایی شد

rastakhiz

وب سایت فیلم سینمایی «رستاخیز» ساخته احمدرضا درویش در آستانه اکران عمومی این فیلم رونمایی شد.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی موسسه بهمن سبز پخش‌کننده فیلم سینمایی رستاخیز، این ساخته احمدرضا درویش به تهیه کنندگی تقی علیقلی‍زاده همزمان با عید سعید فطر به سرگروهی سینما آزادی در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود. وب سایت این فیلم برای دسترسی به اطلاعات و اخبار فیلم به صوت جامع و کامل فعالیت خود را آغاز کرد.

در این وب سایت اطلاعات بازیگران و مولفان، گالری تصاویر صحنه و پشت صحنه، آنونس‌ها، تیزر،موسیقی،جوایز ،اطلاعات و اخبار مربوط به برگزاری نشست‌های مطبوعاتی و جلسات نقد و بررسی «رستاخیز» در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد و همچنین بزودی وب سایت رستاخیز به زبان عربی و انگلیسی عرضه می‌شود. این فیلم عاشورایی که ساخت آن سال‌ها بطول انجامیده توسط بخش خصوصی تولید و پخش داخلی این فیلم را موسسه بهمن سبز به عهده دارد.

فیلم «رستاخیز» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت ۹ سیمرغ بلورین و کسب جایزه بیرق طلایی (ویژه مصطفی عقاد) شده است. آرش آصفی،حسن پورشیرازی، فرهاد قائمیان، پوریا پورسرخ، بابک حمیدیان، بهادر زمانی، یاور احمدی فر، بهنام تشکر، انوشیروان ارجمند و … و هفت بازیگر از کشورهای عربی بازیگران این فیلم هستند.

علاقمندان می توانند برای دسترسی به این وب سایت به آدرس www.rastakhizmovie.com [1] مراجعه کنند.