- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

از شنیدن پیشنهاد بازیگری شوکه شدم/ تردید برای بازی در «قشنگ و فرنگ»

ehteram-boroomand

احترام برومند برای بازی در فیلم سینمایی «قشنگ و فرنگ» تردید داشته اما بر این تردید غلبه کرده است.

احترام برومند قرار است در فیلم سینمایی «قشنگ و فرنگ» ساخته وحید موساییان به زودی جلوی دوربین برود. برومند درباره قبول این نقش به سوره سینما گفت: زمانی که این پیشنهاد را شنیدم خیلی شوکه شدم و برایم جالب بود. فیلمنامه را که خواندم از نقش خوشم آمد ولی خیلی مردد بودم که کار را قبول کنم.

وی افزود: گاهی تصمیمم قطعی می‌شد و قبول می کردم اما کمی که می گذشت منصرف می‌شدم. تا اینکه به اصرار دوستان نقش را پذیرفتم و از این بابت احساس رضایت دارم. اگر چه در نقشی بسیار پیرتر از سن واقعی خودم هستم، اما از لحاظ ویژگی های شخصیتی با این کاراکتر احساس نزدیکی می‌کنم . نقشی که قرار است به عهده داشته باشم مادر یا بهتر بگویم مادربزرگی مسئول و مهربان است.

برومند گفت: من از طریق مسعود میمی با این گروه آشنا شدم و چند روزی است که تمرین‌ها را آغاز کردم و امیدوارم همانقدر که من کار را دوست دارم در نهایت نتیجه خوبی هم داشته باشد. تمام این سال‌ها از سینما دور نبودم و فضای دوستانه‌ای گروهی که قرار است با آنها همکاری داشته باشم من را خوشحال می‌کند.

احترام برومند مادر لیلی رشیدی و همسر داوود رشیدی مجری برنامه کودک در دهه ۵۰ بوده، در فیلم سینمایی «دیشب بابا تو دیدم آیدا» ساخته رسول صدرعاملی مقابل دوربین رفت.