- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

فیلمبرداری «و حتی یک کلمه هم نگفت» در دوبی/ موسیقی «دو عروس» به توسلی رسید

ali-zhakan

علی ژکان با توجه به ویژگی‌های فیلم تازه‌اش فیلمبرداری را سه ماه دیگر شروع می‌کند.

ژکان تهیه کننده و کارگردان «و حتی یک کلمه هم نگفت» به سوره سینما گفت: بخشی از کار قرار است در یک کشور عربی جلوی دوربین برود و ما ترجیح می‌دهیم فیلمبرداری در دوبی انجام شود. برای قطعی کردن لوکیشن های داخلی و خارجی نیاز به زمان داریم، تا سه ماه دیگر بعید می‌دانم بتوانیم فیلمبرداری را آغاز کنیم. این فیلم اثری اجتماعی و کم بازیگر است. از طرف دیگر منتظریم تا بنیاد سینمایی فارابی نتیجه گفت و گوهایمان را اعلام کند و مشخص شود در چه بخشی از هزینه‌ها مشارکت خواهد کرد.

وی درباره فیلم «دو عروس» که تهیه‌کننده اش است، افزود: فیلمبرداری فیلم سینمایی «دو عروس» به پایان رسیده و این روزها در مرحله موسیقی توسط امیر توسلی قرار دارد. دانیال عبادی، افسانه پاکرو، سولماز آقمقانی و میرطاهر مظلومی بازیگران این فیلم ملودرام هستند. در این پروژه احمد احمدی فیلمبردار، بهمن حیدری صدابردار، قاسم ترکاشوند طراح صحنه و لباس، بهزاد غلامی دستیار اول کارگردان حضور دارند.

«دو عروس» به کارگردانی داوود موثقی قصه زندگی زن و شوهر جوانی است که مرد شرایط مالی مناسبی ندارد اما زن به خاطر داشتن دوستان متمول خواسته‌های عجیب و غریب دارد. او برای رسیدن به ثروت پیشنهادهایی می‌دهد و شوهرش را وادار به انجام کار تازه‌ای می‌کند…