- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

نظر تهیه کننده «اسب سفید پادشاه» درباره اکران همزمان دو فیلم از شاکردوست

asbe-sefide-padeshah

تهیه‌کننده «اسب سفید پادشاه» از اکران همزمان دو فیلم از الناز شاکردوست ابراز رضایت کرد.

سوره سینما- تهیه‌کننده «اسب سفید پادشاه»،جدیدترین فیلم محمد حسین لطیفی از موفقیت اکران این فیلم در یکی دو روزی که روی پرده رفته خبر داد و افزود:فیلم فعلا در بیست سینما در تهران در حال نمایش است که بزودی این تعداد افزایش می یابد.

مجید یاسر افزود: «اسب سفید پادشاه» از چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت روی پرده رفته است و طبق اطلاعاتی که به ما رسیده بازی الناز شاکردوست و ترانه عاشقانه مازیار فلاحی جزو ویژگیهایی از فیلم است که سینماروها تاکنون آنها را پسندیده اند و گویا حتی تعدادی از خانواده ها برای بار دوم به تماشای فیلم نشسته اند که شنیدن این خبر از زبان تعدادی از سینماداران بسیار برای ما جای خوشحالی دارد و امیدواریم طی روزهای آینده با اطلاع رسانی بیشتر،مردم به سالن های سینما بیایند و این فیلم را ببینند.

او همچنین درباره اکران همزمان دو فیلم از شاکردوست،«اسب سفید پادشاه» و «آتیش بازی» توضیح داد: از این اتفاق خوشحال هستم چون این دو فیلم در دو ژانر مجزا تولید شده اند و داستانهایی از دو جنس متفاوت دارند که این مسئله،فرصت و امکان انتخاب را برای تماشاگران وسعت می بخشد که این در نهایت به گرمتر شدن تنور گیشه می انجامد.نکته ای که قطعا همه دوستداران سینمای کشورمان روی آن اتفاق نظر دارند و فروش هر فیلمی سینمای کشور را از حیث اقتصادی قدرت می بخشد و به تداوم حیات آن کمک می کند.

یاسر ادامه داد:الناز شاکردوست در اسب سفید پادشاه نقشی عاشقانه و تاثیرگذار را دارد و در مقابل در «آتیش بازی» کاراکتری کمدی را ایفا می کند که با تماشای این دو فیلم به زوایای مختلف بازیگری او پی خواهید برد.از سویی در دیگر فیلمهای روی پرده نیز ما شاهد تنوع در ساختار،گروه بازیگری و قصه پردازی هستیم که به نظرم مقطع حاضر را به یکی از طلایی ترین دوره های اکران تبدیل کرده و هر قشری می تواند مطلوب خود را روی پرده ببیند.

به گفته یاسر این فیلم همزمان با تهران در سینماهای شهرستانها نیز روی پرده رفته است که از جمله آنها می توان به سینماهای هویزه و سیمرغ در مشهد،پردیس تک در یزد،ایران در ارومیه،قدس در همدان،ساویز در گوهر دشت کرج و … اشاره کرد.

این در حالی است که در تهران نیز «اسب سفید پادشاه» در سینماهای آزادی،شکوفه،ملت،کوروش،استقلال،ایران،زندگی،بهمن،اریکه،سمرقند،مرکزی،حافظ،کیان،تماشا،راگا،شاهد،جی،رازی،تیراژه و فردوسی به نمایش درآمده است.

الناز شاکردوست، مجید یاسر، فرهاد قائمیان،لیدا عباسی، علی طباطبایی، امیرعلی کاظمی، نیلوفر وهاب زادگان، نصرت میرعظیمی و هنرمندان خردسال آیدا امیری و سامان امیری در این فیلم بازی داشته اند.

تهیه کنندگان فیلم،محمدحسین لطیفی و مجید یاسر هستند.