- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

استقبال از «در دنیای تو ساعت چند است؟» در سینما سپیده

dar-donyaye-to

فیلم سینمایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» از ابتدای اکران خود تا دیروز فروش قابل توجهی در سینما سپیده داشته است.

حسین کشاری مدیر سینما سپیده به سوره سینما گفت: امروز دوم خرداد، دهمین روز اکران فیلم سینمایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» در سینما سپیده است و در ۹ روز گذشته، این فیلم در این سالن فروشی ۱۱ میلیون تومانی را به دست آورده که در مقایسه با فروش دیگر سالن های موجود در این منطقه شهری قابل توجه است. سالن دیگر ما فیلم «آتیش بازی» را نمایش می دهد. دیروز جمعه ما پذیرای ۴۰۰ تماشاگر برای «در دنیای تو …» و همچنین ۲۰۰ نفر برای «آتیش بازی» بودیم.

وی همچنین درباره اقداماتی که اخیرا برای زیباسازی سینما سپیده انجام شده توضیح داد: نمای سالن شست و شو شده و تعمیرات و نورپردازی های مورد نیاز هم انجام گرفته است. خدا را شکر بازخوردهای خوبی را در بین تماشاگران شاهد هستیم و آنان از امکانات مربوط به صدا و تصویر و … رضایت دارند. من میز کار خود را جایی قرار داده ام که امکان برخورد نزدیک با مردم فراهم باشد و به این ترتیب، با سرعت و سهولت بیشتری به سلائق آنان در مورد نوع فیلم ها و نظرشان در مورد امکانات رفاهی سالن پی می‌برم.

کشاری در پاسخ به این سوال که آیا سینما سپیده برای ماه رمضان امسال برنامه خاصی دارد، گفت: متأسفانه مدتی است که دیگر نمی‌توانیم حتی از برنامه یک ماه آینده خود با خبر باشیم. من نمی‌توانم از فیلمی به عنوان برنامه ماه رمضان اسم ببرم، اما تجربه چند سال اخیر نشان می دهد مردم از آثار کمدی در این ایام استقبال می‌کنند. سینما سپیده به خاطر بلیت نیم بها معمولا در همه ایام سال مخاطب دارد و امیدواریم در ماه مبارک امسال نیز شاهد رونق گیشه باشیم.

«در دنیای تو ساعت چند است؟» با بازی لیلا حاتمی، علی مصفا، کریستوف رضاعی، زهرا حاتمی و … را صفی یزدانیان کارگردانی کرده است.