- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

برزو ارجمند به «تنهایی لیلا» پیوست/ تصویربرداری مجموعه رمضانی لطیفی

latifi-borzoo

برزو ارجمند ماه رمضان امسال با سریال «تنهایی لیلا» به تلویزیون می‌آید.

ارجمند درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود به سوره سینما گفت: این روزها با گروه مجموعه «تنهایی لیلا» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی همکاری می‌کنم. تصویربرداری این مجموعه که قرار است ماه رمضان روی آنتن برود مدتی است آغاز شده و باتوجه به حجم کار تا اواسط ماه مبارک تصویربرداری ادامه دارد. این مجموعه برای شبکه دو ساخته می‌شود.

وی افزود: این سریال یک ملودرام اجتماعی است. تمام گروه سعی دارند کار را به نحو احسن به سرانجام برسانند. من از سریال های دیگری که برای این مناسبت تهیه و تولید می‌شوند اطلاعی ندارم، اما درباره گروه این مجموعه کاملا واقفم که کاری با کیفیت قابل قبول ارائه خواهند داد. امیدوارم حاصل این تلاش مورد استقبال مردم هم قرار بگیرد.

ارجمند گفت: به تازگی بازی‌ام در فیلم سینمایی «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته»به کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی به پایان رسیده و علاوه بر آن فیلم سینمایی «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» را هم در نوبت اکران دارم.

محمدحسین لطیفی و برزو ارجمند پیشتر در مجموعه «صاحبدلان» و فیلم سینمایی «روز سوم» همکاری کرده‌اند. لطیفی مجموعه‌های «کت جادویی»، «صاحبدلان»، «ساخت ایران»، «سفر سبز» و … را کارگردانی کرده است.