- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

پدربزرگ «شمعدونی» را در دنیای واقعی می‌شناختم/ «دندون طلا» یک طنز متفاوت است

ghazi-moradi1

محسن قاضی مرادی، بابا رضای مجموعه «شمعدونی» را از یک شخصیت حقیقی الگوبرداری کرده است.

قاضی مرادی به سوره سینما گفت: این شب‌ها تا جایی که فرصت کنم سریال «شمعدونی» را تماشا می کنم و اگر بخواهم بدون در نظر گرفتن اینکه خودم یکی از بازیگران آن هستم در موردش اظهار نظر کنم باید بگویم در این آشفته بازار موجود، سریال قابل قبولی است و می تواند مردم را به شکل آبرومندی سرگرم کند.

وی در پاسخ به این سوال که چگونه به «شمعدونی» پیوسته توضیح داد: قبلا با سروش صحت کار کرده بودم و وقتی از من برای سریال جدیدش دعوت کرد با اشتیاق پذیرفتم. این کارگردان کسی است که معمولا دستاورد کارش دیده می‌شود. فارغ از اینکه چه نوع واکنش هایی را بربیانگیزد، مورد توجه افراد قرار می گیرد. امیدوارم توانسته باشیم از جانب مخاطبان نمره قبولی دریافت کنیم.

ghazi-moradi2 [1]

قاضی مرادی درباره اینکه آیا کاراکتر بابا رضا برای او ما به ازای بیرونی داشته، گفت: با کسی آشنا هستم که پدربزرگ چندین نوه است و هر کدام از این بچه ها در گوشه ای از جهان زندگی می کنند. وقتی موقعیتی به وجود می آید که بتواند همه آنان را یک جا ببیند بعد از یک ساعتی که دلتنگی اش برطرف شد حوصله اش سر می رود و از بچه ها می خواهد دورش را خلوت کنند. عصبانی شدن هایش هم در نوع خودش جالب است. برای ایفای نقشم در این سریال شخصیت این دوستمان را هم در ذهن داشتم.

این بازیگر قدیمی تلویزیون همچنین گفت: در برخی از قسمت های سریال «دندون طلا» بازی دارم. این مجموعه هم طنز است، اما طنزی که خاص است و کمی عجیب و غریب.

محسن قاضی مرادی در مجموعه «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت با حسن معجونی، محمد نادری، آتنه فقیه نصیری، نگار عابدی، رویا میرعلمی و … همبازی است.