- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

کانون طراحان تبلیغات «ماهی وگربه» را بررسی می‌کند

mahi-gorbeh

کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران در نشستی به بررسی تبلیغات فیلم سینمایی «ماهی و گربه» می‌پردازد.

سوره سینما- بنابر اعلام سخنگوی این کانون، نخستین نشست بررسی  وتحلیل تبلیغات در سینمای ایران هفته آینده با حضور عوامل سینما واعضای کانون در خانه سینما برگزار شود.

در این نشست ضمن بررسی جایگاه تبلیغات در سینما به عملکرد موفق گروه تبلیغات فیلم سینمایی «ماهی وگربه» به سرپرستی امیر اثباتی به عنوان منتخب سی وسومین جشنواره  فیلم فجر پرداخته می شود.

ابراهیم حقیقی رئیس شورای مرکزی کانون طراحان ومدیران تبلیغات سینمای ایران در در یادداشتی درباره این نشست ها نوشته است: «جایگاه تبلیغات سینمای ایران در زمانه ی انبوه رسانه ها کجاست؟آیا هنوز پوستر، سردرسینما و عکس کاربرد دارند؟. رسانه های نوین اینترنتی همگانی، رایانه ها و تلفن همراه موفق شده اند که بخش بزرگی از تبلیغات را بر عهده بگیرند؟ وقتی که مکان نصب پوستر در شهر وجود ندارد طراح پوستر به چه سبب واردحیطه ی تبلیغات می شود؟. روابط عمومی ومشاور رسانه ی که جایگاه تازه ای در سینمای ایران یافته است به وظایف اصلی خود می پردازد یا تنها سفارش گیرنده است که دل مشغول سفارش پخش کننده هاست!؟به نظر می رسد در سلسله نشست هایی به عنوان نشست بررسی وتحلیل تبلیغات در سینمای ایران، علاوه بر بررسی تبلیغات در سینما بتوان راه کارها وچشم انداز تبلیغات را هم ترسیم وبررسی کرد.»