- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

با اکران «حق سکوت» در گروه «هنر و تجربه» موافق نیستم

haghe-sokoot

کارگردان فیلم سینمایی «حق سکوت»، خواستار اکران این فیلم سینمایی در گروه اکران اصلی است.

هادی نائیجی که این روزها فیلم او در جشنواره فیلم شهر حاضر است به سوره سینما گفت: فیلم ما در جشنواره فیلم شهر شش نوبت نمایش در سالن‌های مختلف دارد و تا امروز نیمی از این نمایش ها انجام شده است. من در هیچ یک از سالن های جشنواره حضور نداشتم اما کم و بیش در جریان بازخوردها و واکنش های مختلف هستم.

وی همچنین درباره اکران عمومی این اثر توضیح داد: «حق سکوت» قرار بود در گروه «هنر و تجربه» به نمایش در بیاید، اما در حال حاضر نسبت به این اتفاق خوش بین نیستم و ترجیح می دهم فیلم را در یک گروه اصلی به نمایش در بیاورند، هر چند که با این همه تأخیر، دیگر من هم از صرافت اینکه فیلمم را روی پرده ببینم افتاده ام. واقعا دیگر اشتیاقی برای عرضه این فیلم ندارم. متأسفانه برخوردهایی با من و این فیلم صورت گرفته که باعث شده به قول معروف ذوقم کور بشود.

نائیجی اضافه کرد: یک فیلم برای برخورداری از اکران خوب باید به اندازه کافی تبلیغات داشته باشد و در زمان مربوط به خودش روی پرده بیاید. وضعیتی که برای «حق سکوت» پیش آمده باعث دلخوری است. نمی‌دانم چرا فیلم روی پرده نمی‌رود؟ چرا این فاصله میان تولید و اکران فیلم به وجود آمده؟ این فضا، انگیزه را از من گرفته است.

«حق سکوت» به کارگردانی محمدهادی نائیجی داستان یک طلبه جوان را روایت می کند که موفق به خرید یک خانه شده است. حسام محمودی، خسرو شهراز، هوتن شکیبا و … بازیگران این فیلم هستند. «حق سکوت» محصول حوزه هنری است.