- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

رضایت آهنگساز «دوران عاشقی» از توجه جشنواره فیلم شهر

sattar-oraki

ستار اورکی از اینکه جشنواره فیلم شهر به موسیقی «دوران عاشقی» توجه کرده، ابراز رضایت کرد.

اورکی به سوره سینما گفت: این روزها به قدر مشغول به امور دیگر حرفه ای و زندگی بودم که اصلا حواسم به جشنواره فیلم شهر نبود و وقتی متوجه شدم باید به عنوان یکی از کاندیداها در اختتامیه آن حضور پیدا کنم، غافلگیر شدم به خصوص که در بخش بهترین دستاورد فنی، تنها آهنگسازی هستم که کاندید دریافت جایزه شده است.

وی افزود: طبیعتا احساس خیلی خوبی دارم و خوشحالم همانطور که در جشنواره فیلم فجر کلیت فیلم سینمایی «دوران عاشقی» و موسیقی آن مورد توجه قرار گرفت، در جشنواره فیلم شهر هم از توجه و لطف داوران برخوردار شده ایم، هرچند که این اتفاق برای من دور از انتظار نبود. از نگاه دقیق برگزار کنندگان این جشنواره به یک بخش تخصصی مثل موسیقی متشکرم و امیدوارم امشب در اختتامیه اتفاقات خوب دیگری را هم شاهد باشیم.

این آهنگساز همچنین درباره دیگر فعالیت‌های خود توضیح داد: مدتی است تصمیم گرفته ام تنها در سینما فعالیت کنم و برای آهنگسازی چند اثر صحبت هایی انجام شده است. این روزها فیلمنامه ها را می خوانم و کم و بیش فیلم را روی میز تدوین می بینم تا بعد از آماده شدن نسخه نهایی، با قرار گرفتن در حال و هوای آن، ساخت موسیقی را آغاز کنم.

ستار اورکی آهنگسازی فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین»، «استرداد»، «اکباتان» و … را در کارنامه دارد.