- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

اکران «۳۱۶» آغاز شد/ قصه کفش‌هایی که روایت می‌کنند

316-1

اکران فیلم سینمایی «۳۱۶» از امروز شنبه ۱۶ خردادماه در گروه سینمایی «هنر و تجربه» آغاز شد.

سوره سینما- به گزارش مشاور رسانه ای پروژه، ۳۱۶ عنوان دومین فیلم بلند پیمان حقانی است، او پیش از این کارگردانی فیلم «مردی که گیلاس‌هایش را خورد» با بازی حامد بهداد و حسن پورشیرازی را در کارنامه خود دارد. او در دومین فیلمش قصه متفاوتی را سوژه فیلم خود قرار داده  و این فیلم بدون بازیگر روایتگر داستان زندگی زنی شصت و سه ساله است که این قصه از طریق کفش ها، دست ها و پاها روایت می شود.

«۳۱۶» فیلمی است که چهره بازیگرانش دیده نمی‌شود و روایت قصه بر عهده کفش ها، دست ها و پاها است، کفش‌هایی که از به دنیا آمدن تا زمان مرگ با ما هستند و شاید ما به آن ها اهمیتی ندهیم و ساده از کنار آن ها عبور کنیم. این فیلم از امروز ۱۶ خرداد ماه در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.

316-2 [1]

عوامل اصلی فیلم «۳۱۶» عبارتند از نویسنده و کارگردان: پیمان حقانی، نویسندگان فیلمنامه: حمیدرضا کشانی و پیمان حقانی، مدیر فیلمبرداری: داوود ملک حسینی، تدوین: هایده صفی‌یاری، مجری طرح : بهناز اسکندرنژاد، طراحی صحنه و لباس : افسانه صرفه جو، موسیقی: مهیار افشار، صداگذاری: ایرج شهزادی، حیدر نجفی، مدیر تولید : عبدالرضا اخوان، بهرنگ سنجابی، اصلاح رنگ و نور و سازنده تیزر: ایمان تحسین، برنامه ریز: علی تیموری، دستیاران کارگردان: علی اعلایی‌نژاد، بشیر اصلانیان، پریا صادق بیگی، دستیار تهیه‌کننده: پیام حقانی، مدیر تدارکات: محمد کشانی، جلوه های ویژه کامپیوتری: سعید زارع، پدرام صادق‌بیگی، گرافیست: پگاه گلدوست، مهتاب افشار، مشاور رسانه ای: سام بهشتی و عکاس: سید سجاد سلیمانی.