- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

نظر تهیه‌کننده «اسب سفید پادشاه» درباره فروش فیلم/ تبلیغات ضعیف بود

asbe-sefide-padeshah

تهیه‌کننده «اسب سفید پادشاه» معتقد است دانشجویان می‌توانستند به فروش بهتر فیلمشان کمک کنند.

مجید یاسر تهیه کننده و بازیگر فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» به سوره سینما گفت: امروزه به دلیل رواج گسترده استفاده از شبکه های مجازی و وسیع‌تر شدن دایره کسانی که عضو این صفحات اجتماعی هستند، می‌توان روی نسل جوان به عنوان یک نیروی تبلیغاتی مهم برای سینما حساب کرد، اما این روزها این قشر درگیر امتحانات دانشگاهی خود هستند. روی هم رفته فکر می کنم هر فیلمی که خوب باشد می‌فروشد. گیشه‌ای که «اسب سفید پادشاه» تا امروز داشته، مرا راضی نکرده و باید بگویم توقعاتم خیلی بیشتر از این‌ها بود.

وی افزود: مخاطبانی که به سینما آمده اند و فیلم را تماشا کرده اند بین ۸۵ تا ۹۰ درصد راضی بوده اند و این چیزی است که مشاهده کرده ام، اما موضوع اینجاست که سالن‌ها به قدر کافی پر نمی شود و این اشکال به امکانات تبلیغاتی ما برمی‌گردد. امیدوارم در آینده نزدیک با به پایان رسیدن فصل امتحانات موج تازه ای برای فروش این فیلم ایجاد شود. هر چند که این زمان با شروع ماه مبارک رمضان هم مقارن باشد. من همچنان به قشر دانشجو و نقش مهم تبلیغاتی که آنان می توانند در فضاهای مجازی داشته باشند امیدوار هستم.

یاسر همچنین درباره بازی خود در این اثر سینمایی توضیح داد: مخاطبان اغلب مرا در نقش هایی آمیخته با طنز دیده اند اما این بار بنا به خواسته کارگردان، کمی جدی تر بازی کردم و تلاش داشتم بار درام و تراژدی کار را بالاتر ببرم. شخصا از نتیجه کارم رضایت دارم و امیدوارم مخاطبان هم با آن ارتباط برقرار کرده باشند.

این بازیگر در پاسخ به این سوال که باز هم تهیه کنندگی را تجربه خواهد کرد، گفت: فعلا قصد چنین کاری را ندارم. تهیه کنندگی و بازی توأمان برای فیلم محمدحسین لطیفی دلیلی دارد که به رفاقت عمیق بین ما برمی گردد، رفاقتی که همیشه عامل و باعث اتفاقات زیادی بوده است. شاید اگر پای هر کس دیگری به غیر از لطیفی در میان بود، ریسک تهیه‌کنندگی را نمی پذیرفتم. در حال حاضر مشغول بررسی یک فیلمنامه هستم و قرار است دوباره روی بازیگری متمرکز شوم.

فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» به نویسندگی و کارگردانی محمد حسین لطیفی و با بازی الناز شاکردوست، مجید یاسر، فرهاد قائمیان، علی طباطبایی، امیرعلی کاظمی و … داستان دختری را تعریف می کند که از زندان آزاد می شود و می فهمد مردی که یک عمر عاشقش بوده، همان کسی نیست که او فکر می کرده است. این اثر سینمایی این روزها در حال اکران است.