- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«بچگیتو فراموش نکن» اواخر پاییز اکران عمومی می‌شود

bachegito

فیلم سینمایی «بچگیتو فراموش نکن» ساخته جلال فاطمی اواخر پاییز امسال روی پرده می‌رود.

محمدحسن نجم تهیه‌کننده «بچگیتو فراموش نکن» به سوره سینما گفت: طی جلساتی که با فارابی داشتیم در رابطه با مشارکت به نتیجه رسیدیم و به زودی با یک دفترپخش فیلم قرارداد می‌بندیم .«بچگیتو فراموش نکن» به کارگردانی جلال فاطمی در ژانر کودک ساخته شده و درونمایه طنز دارد. از آنجا که آذرماه فصل مدرسه‌هاست و فضای شاد فیلم مانع اکران در ایام سوگواری است قصد داریم بعد از ماه محرم و صفر مصادف با اواخر آذر برنامه اکران را قطعی کنیم.

وی افزود: دو طرح سینمایی دیگر هم در دست دارم که قبل از اقدام برای پروانه ساخت منتظرم تا مساله سرمایه های دو فیلم به نتیجه برسد. این دو پروژه جدا از هم هستند اما درصورت فراهم شدن هزینه های تولید باهم جلوی دوربین خواهند رفت.

در این فیلم که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید ‌شده، اکبر عبدی، فرهاد آئیش، بهاره رهنما، بهنام تشکر، مجید شهریاری، مهران رنجبر، مهران رجبی، مریم سلطانی، مائده طهماسبی، سیاوش مفیدی، سوسن پرور، ندا میرمهدی، سیامک اشعریون، محمدمهدی احدی، سوگند الهی، مهدی کارگر شهامت، محمدرضا نیلی و پارسا مشیری، سوگل نصرتی به همراه حامد کیازال (بازیگران خردسال) نقش آفرینی می‌کنند.

داستان «بچگیتو فراموش نکن» درباره ارتباط متقابل کودکان و بزرگترها و آرزوهای آنهاست. کودکان می‌خواهند بزرگ شوند و بزرگتر‌ها دلشان می‌خواهد کودک باشند، ولی گاهی آرزوها در صورت تحقق با مشکلاتی همراهند. جلال فاطمی کارگردان این فیلم، پیش از این فیلم سینمایی «نخودی» را به تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور در ژانر کودک ساخته است.