سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ خرداد ۱۳۹۴ در ۱۱:۵۸ ق.ظ چاپ مطلب

افزوده شدن بخش «مجموعه عکس» به جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی

jashnvare-sanati

بخش عکس هم به مجموعه بخش‌های جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی اضافه شد.

بخش عکس هم به مجموعه بخش‌های جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی اضافه شد.

سوره سینما- به دنبال درخواست‌ عکاسان صنعتی و روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌ها از مسئولان جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، بخش مجموعه عکس نیز به جشنواره اضافه شد و علاقمندان می‌توانند آثار خود را در دو بخش تک عکس و مجموعه به جشنواره ارائه دهند.

در فراخوان اولیه جشنواره، تنها بخش تک‌عکس در نظر گرفته شده بود اما به دنبال درخواست عکاسان صنعتی و روابط عمومی شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، شورای سیاست‌گذاری جشنواره تصمیم گرفت که بخش مجموعه عکس را نیز به فراخوان اضافه کند و پذیرای آثاری در این زمینه باشد.

در بخش عکس جشنواره «فردا»، آثار مرتبط با موضوعات جشنواره بصورت تک عکس (هر عنوان ۵ فریم) و مجموعه (تعداد نامحدود) با کیفیت حداقل ۶ مگاپیکسل و با رزولوشن ۳۰۰ دی.پی.آی در فرمت جِی.پی.جی بر روی دی وی دی و یا از طریق سایت جشنواره پذیرفته می‌شود.

سومین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) با شعار «خودباوری، تولید ملی و نمایش پیشرفت ایران اسلامی» و با هدف معرفی فعالیت ها، توانمندی‌ها و دست‌آوردهای کشور در بخش های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی توسط جهاد دانشگاهی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه هنر برگزار می شود.

jashnvare-sanati-poster

فراخوان این جشنواره در هفت بخش رقابتی شامل فیلم‌های داستانی (ویدئویی بلند و کوتاه)، فیلم های مستند (کوتاه، نیمه بلند و بلند)، فیلم های پویانمایی، آیتم های تبلیغاتی (آنونس، تیزر و نماهنگ) و بخش ویژه (فیلم های یک دقیقه ای) منتشر شده است که این آثار باید تولید سال ۹۱ به بعد باشند.

ثبت نام علاوه بر فرم فراخوان از طریق سایت جشنواره به آدرس www.jdfest.ir تا ۳۱ خردادماه امکان‌پذیر است. سومین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) از هفتم تا نهم مردادماه به دبیری مسعود نجفی در شهری خارج از پایتخت برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>