- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

کلامی: دعوای اکران به خاطر کمبود سالن است

hasan-kalami

حسن کلامی ضمن مناسب دانستن نوروز برای اکران «هیچ‌کجا، هیچکس» تأکید کرد هر فیلمی که استعداد جذب مخاطب داشته باشد برای اکران نوروزی مناسب است.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «هیچ‌کجا، هیچکس» درباره اکران عمومی این فیلم به سوره سینما گفت: تلاش می‌کنیم فیلم سینمایی «هیچ‌کجا، هیچکس» در نوروز ۹۲ اکران شود. اما همه چیز بستگی به تصمیم‌گیری شورای صنفی و وزارت ارشاد دارد.

کلامی افزود: طبیعی است که هر کس از منظر خود به اکران نوروز فکر می‌کند. هر فیلمسازی دوست دارد فیلمش در این ایام اکران شود. هر سال در فصل‌های خوب اکران این بحث‌ها به وجود می‌آید. عده‌ای تلاش ممی‌کنند فیلمشان را در بهترین زمان اکران کنند و خیلی از فیلم‌ها هم پشت خط می‌مانند و سرمایه و تلاش تهیه‌کنندگان این فیلم‌ها به جایی نمی‌رسد.

این تهیه‌کننده ادامه داد: همه این دعواها به خاطر کمبود سالن‌ها و سینماهای خوب است. من خیلی موافق این نیستم که چون ایام نوروز است باید فیلم‌هایی با مضامین شاد و مفرح در چینش اکران نوروزی قرار بگیرند. هر فیلمی که خوب باشد و استعداد جذب مخاطب را داشته باشد می‌تواند برای اکران نوروز مناسب باشد. این فیلم می‌تواند در هر ژانری باشد.

وی درباره کوتاه شدن «هیچ کجا، هیچکس» در اکران عمومی گفت: ما بعد از نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر با دیدگاههایی از دوستان و منتقدان و تماشاگران مواجه شدیم که تصمیم داریم بر اساس این نقطه نظرات لحظات کوتاهی از فیلم را حذف کنیم. پخش «هیچ کجا، هیچکس» با رسانه فیلمسازی حبیب اسماعیلی است.

در فیلم سینمایی «هیچ کجا، هیچکس» به کارگردانی ابراهیم شیبانی، مهناز افشار، رضا کیانیان، صابر ابر، بهاره کیان افشار، محمدرضا فروتن و… بازی می‌کنند.