- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

یکتا ناصر در «عاشقانه‌های نا آرام» بازی می‌کند

yekta-naser1
یکتا ناصر به جمع بازیگران نمایش «عاشقانه‌های نا آرام» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم جلالیان پیوست.
سوره سینما- به گزارش مشاور رسانه ای این نمایش، این بازیگر که سال قبل در در نمایش «دختر یانکی» به کارگردانی بهرام تشکر روی صحنه رفته بود قرار است در دومین تجربه تئاتری اش از اواخر خرداد ماه با «عاشقانه های نا آرام» روی صحنه تالار وحدت برود.
پیش از حضور محمدرضا فروتن، نیکی کریمی و فریبرز عرب نیا در این نمایش قطعی شده بود. «عاشقانه های نا آرام» بازیگران دیگری نیز دارد که طی روزهای آینده انتخاب خواهند شد. پیش فروش بلیت های این نمایش از روز گذشته سایت www.iranconcert.com [1]  آغاز شده است. گروه بازیگران این روزها زیر نظر مریم جلالیان مشغول تمرین هستند تا از ۲۸ خرداد ماه «عاشقانه‌های نا آرام» در تالار وحدت روی صحنه برود.
ضمن اینکه کامیاب امین عشایری به عنوان طراح صحنه و گلناز گلشن به عنوان طراح لباس این روزها مشغول آماده سازی صحنه و لباس این نمایش هستند. در این نمایش سکانس های برتر مهم ترین عاشقانه های سینمای ایران و جهان توسط بازیگران سرشناس تئاتر و سینما بازسازی می شود. همچنین امیر میلاد نیکزاد و یاشار خسروی اجرای زنده موسیقی این نمایش را برعهده دارند.
مریم جلالیان پیش از این با هنرمندانی چون سیامک احصایی، حمیدرضا آذرنگ، بهاره رهنما، شهره سلطانی، علی راضی، رکسانا بهرام، حسن برزگر، عباس اقسامی و آنوش عزیزی با عنوانین مختلف همکاری کرده و «عاشقانه های نا آرام» اولین تجربه کارگردانی او محسوب می‌شود.