- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

انتشار فراخوان جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان

jashnvare-koodak

فراخوان بیست و نهمین جشنواره فیلم کودک که مهرماه امسال برگزار می‌شود، منتشر شد.

سوره سینما- بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان توسط بنیاد سینمایی فارابی و با همکاری شورای راهبری و سیاستگزاری سینمای کودک و نوجوان از ۱۰ تا ۱۵ مهرماه سال جاری برگزار می‏شود.

جشنواره امسال با هدف معرفی آثار برتر سینمای کودک و نوجوان در عرصه ملی و بین‏‌المللی، جلب توجه سینماگران بطور عام به سینمای کودک و نوجوان، زمینه سازی حضور فعال کودکان و نوجوانان در عرصه تولید و توزیع و نیز رشد و رونق تولید و نمایش در سینمای کودک و نوجوان برگزار می‏شود. جشنواره از دو بخش مسابقه شامل سینمای ایران و سینمای بین‏الملل و بخش جنبی شامل مسابقه فیلمنامه نویسی، مسابقه المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور، نمایش‏های ویژه، تشکیل شده است. در بخش مسابقه بین‏الملل ۱۱ پروانه زرین و در بخش مسابقه سینمای ایران ۲۰ جایزه شامل ۱۹ پروانه زرین و یک پروانه سیمین از سوی هیات داوران به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

فیلمسازان و صاحبان آثار سینمایی کودک و نوجوان در صورت تمایل برای شرکت در این جشنواره می توانند طبق شرایط و مقررات، فیلم ها و سایر آثار سینمایی خود را به دبیرخانه تحویل یا ارسال نمایند. علاقمندان می‌توانند برای مشاهده مقررات و دریافت برگ درخواست شرکت در جشنواره از لینک‌های زیر استفاده نمایند: www.fcf.ir [1]