- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

فیلمنامه «بهشت از جنوب شرقی» کامل شد/ آغاز پیش‌تولید

ebrahim-asghari

ابراهیم اصغری از پایان بازنویسی نهایی فیلنامه «بهشت از جنوب شرقی» و شروع پیش تولید آن از ماه آینده خبر داد.

ابراهیم اصغری، تهیه کننده سینما به سوره سینما گفت: آخرین بازنویسی فیلمنامه «بهشت از جنوب شرقی» هفته گذشته به پایان رسید. با توجه به قراردادی که با بنیاد سینمایی فارابی داریم امیدواریم بتوانیم پیش‌تولید فیلم را ماه آینده و فیلمبرداری را شهریورماه آغاز کنیم.

وی در رابطه با انتخاب بازیگران و سایر عوامل فیلم سینمایی «بهشت از جنوب شرقی» تصریح کرد: فعلا تنها احمد کاوری به عنوان کارگردان مشخص شده است، وی بازنویسی فیلمنامه را نیز بر عهده داشت. همزمان پیگیر هستیم که بحث مشارکت سازمان بسیج در تولید فیلم مشخص و قطعی بشود، در این صورت سایر عوامل فیلم را نیز معرفی خواهیم کرد.

این تهیه کننده با بیان اینکه به زودی فیلم دیگری را برای تولید آغاز می کند، خاطر نشان کرد: یک کار اجتماعی دیگر را برای تولید در نظر گرفته ام که هم اکنون در مرحله نگارش فیلمنامه است، امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که تا ماه آینده نگارش آن به پایان رسیده تا بتوانیم به طور کامل ساخت فیلم را رسانه ای کنیم.

«بهشت از جنوب شرقی» روایتگر داستان زندگی شهیدان وحدت شیعه و سنی است. این کار در سیستان و بلوچستان،  تهران و غرب کشور با محوریت وقایع حوادث سیستان و بلوچستان و نگاهی به شهدای وحدت ساخته خواهد شد.