- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

رضایت بازیگر «حق سکوت» از همکاری با ایرج کریمی

shirin-esmaeeli

بازیگر فیلم «حق سکوت» از همکاری با ایرج کریمی در فیلم «نیمرخ‌ها» ابراز رضایت کرد.

شیرین اسماعیلی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره فعالیت‌های اخیرش به سوره سینما گفت: مدتی قبل بازی در فیلم«نیمرخ‌ها» به کارگردانی ایرج کریمی را به پایان رساندم که تجربه بسیار جذابی برایم بود. کار با همنسلان آقای کریمی از آن دست اتفاقاتی است که همیشه از آن استقبال می‌کنم. وقتی با فیلمنامه‌ای روبرو شدم که تا حد زیادی عاشقانه و شاعرانه بود و در آن به نقش‌ها به درستی پرداخته شده بود، پیشنهاد بازی در این فیلم را پذیرفتم.

او ادامه داد: فکر می کنم برای یک بازیگر که بیشترین زمانش را در تئاتر گذرانده است کار با ایرج کریمی دلنشین‌تر است. او به هیچ وجه دست بازیگر را نمی‌بندد. تمام نقش‌ها در فیلم جدید او مثل پازل در جای درست خود چیده شده‌اند و نقشی که من ایفا می کنم به شدت من را درگیر کرد. بعد از نمایش فیلم بهتر می‌توان در مورد جزئیات این فیلم و نقشم حرف زد.

shirin-esmaeeli2 [1]

بازیگر فیلم «حق سکوت» ادامه داد: در طی این سال‌ها که بیشتر در تئاتر فعالیت می‌کردم، پیشنهادهایی برای حضور در سینما و تلویزیون داشتم. دوست داشتم بهترین انتخاب را داشته باشم و خوشبختانه یکی از همین تجربه‌های خوب سریال «همه چیز آنجا است» و بازی مقابل دوربین شهرام شاه‌حسینی بود و مورد توجه مخاطبان سیما هم قرار گرفت. پیش از این قرار بود در سریال آقای جیرانی یکی ازنقش های اصلی را ایفا کنم. فیلمنامه سریال را دوست داشتم و مدت زمان زیادی به پیش‌تولید این سریال اختصاص داده شد که متاسفانه به تولید نرسید.

اسماعیلی که در نمایش «تارتوف» به کارگردانی رویا نونهالی تمرین می‌کند،گفت: خانم رویا نونهالی یکی از پارتنرهای من در «نیمرخ‌ها» بود که از بازی مقابل او لذت بردم و البته نمایشنامه‌خوانی را هم با هم انجام داده بودیم. رویا نونهالی تا مدتی دیگر نمایش «تارتوف» را کارگردانی خواهد کرد که این روزها مراحل تمرین آن سپری می‌شود. این نمایشنامه اثر مولیر است. متن دوست‌داشتنی است. امیدوارم مردم هم مثل من از این اثر لذت ببرند.