- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

نخستین تور عکاسی جشنواره فناوری و صنعتی برگزار شد

tour-akkasi1

نخستین تور عکاسی جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) در پارک فناوری پردیس که از آن به «بهشت فناوری منطقه» تعبیر می‌شود، با حضور ۳۰ عکاس برگزار شد.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، نخستین تور عکاسی این جشنواره با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در پارک فناوری پردیس برگزار شد و عکاسان در این تور تجربه‌های جدیدی را به کارنامه کاری و آموزشی خود افزودند.

این تور عکاسی با حضور ۳۰ عکاس در دو بخش حرفه‌ای و آماتور برگزار شد و حاضران در طول ۴ ساعت بازدید از یکی از بزرگترین پارک‌های فناوری خاورمیانه، از کارگاه‌ها، فعالیت‌ها و تجهیزات فناورانه این مجموعه، عکاسی کردند.

در میان عکاسان حاضر در این تور، شایسته ایرانی بازیگر فیلم های سینمایی «آفساید» و «آینه‌های روبرو» نیز حضور داشت.

در ابتدای این برنامه حاضران با حضور در سالن کنفرانس پارک فناوری پردیس به صورت تصویری با این مجموعه آشنا شدند و مسعود نجفی دبیر جشنواره هم در سخنانی با ابراز خرسندی از برگزاری نخستین تور آموزشی و تجربه‌گرایانه جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی، تاکید کرد که تورهای عکاسی و فیلمسازی دیگری نیز در چند مجموعه صنعتی و فناوری در حال پیگیری است.

tour-akkasi2 [1]

در ادامه احسان جلوه مسئول روابط عمومی پارک فناوری پردیس پس از ارائه توضیحاتی به عنوان راهنما، با عکاسان جوان همراه شد و با حضور در شرکت‌های از قبل تعیین شده، مقدمات را برای ثبت تصاویر فراهم ‌کرد.

بر اساس این گزارش، عکس‌های منتخب این تور عکاسی علاوه بر شرکت در بخش اصلی در بخشی جداگانه نیز در سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) بررسی و به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود. علاوه بر این، روابط عمومی پارک فناوری پردیس نیز از سه عکس برتر این تور تقدیر خواهد کرد.

سومین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) از هفتم تا نهم مردادماه به دبیری مسعود نجفی، توسط جهاد دانشگاهی و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه هنر برگزار می‌شود.

فراخوان این جشنواره از چندی قبل منتشر شده است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را در هفت بخش تعیین شده تا ۳۱ خردادماه ارسال کنند. فراخوان جشنواره از طریق سایت WWW.JDFEST.IR [2] و همچنین مراجعه حضوری و تلفنی قابل پیگیری است.