- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

محصول حوزه هنری در «شب‌های نقره‌ای» روی پرده می‌رود

tajmahal

فیلم سینمایی «تاج محل» در برنامه «شب‌های نقره‌ای» روی پرده می‌رود.

سوره سینما- برنامه «شب‌های نقره‌ای» توسط موسسه تصویر شهر با همکاری خانه سینما، انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم و تهیه کنندگان سینمای ایران به مدت ۱۰ شب در ایوان شمس برگزار می‌شود. این برنامه از شامگاه پنجشنبه ۴ تیرماه به مدت ۱۰ شب از ساعت ۱۲ تا ۲ بامداد در تالار ایوان شمس با حضور هنرمندان و اهالی سینما برگزار می‌شود.

بر اساس توافقات انجام شده بین موسسه تصویر شهر و تهیه کنندگان سینمای ایران، در این ویژه برنامه هشت فیلم سینمایی «مردن به وقت شهریور»، «عصر یخبندان»، «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت»، «قندون جهیزیه»، «تاج محل»، «شیفت شب»، «نهنگ عنبر» و «دوران عاشقی» به نمایش عمومی گذاشته می شود و دو انیمشن «لاک‌پشت‌های نینجا» و «هابیت» با همکاری انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم به صورت دوبله همزمان به نمایش درمی‌آید.

فروش بلیت در این ۱۰ شب به صورت همت عالی بوده و تمام وجوه دریافتی به صندوق بیمه بیکاری خانه سینما واریز خواهد شد. علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت اینترنتی ایوان شمس به نشانی www.eivaneshams.com [1] و یا جهت حضور در برنامه و تهیه بلیت حداقل یک ساعت قبل از شروع سانس به ایوان شمس واقع در بزرگراه شهید گمنام (جلال آل احمد)، ابتدای بزرگراه کردستان مراجعه نمایند.