- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

مهمترین ویژگی «دردسرهای عظیم» نمایش حس همدلی است

safa-aghajani

بازیگر «دردسرهای عظیم» مهترین ویژگی این مجموعه را نمایش حس همدلی و همیاری میان شهروندان دانست.

صفا آقاجانی، به سوره سینما گفت: نقش من در سریال «دردسرهای عظیم ۲» ویژگی بارزی ندارد، بلکه در کنار دیگر شخصیت‌های داستان است که معنا پیدا کرده و برای مخاطب جذاب می‌شود. همه شخصیت های این سریال در کنار یکدیگر معنا پیدا می‌کنند و روند قصه را پیش می‌برند.

وی ادامه داد: مهمترین مسئله این سریال پرداختن به این نکته است که انسان ها می‌توانند به همان راحتی که با یکدیگر قهر می کنند، آشتی کنند. بنابراین حس همدلی به عنوان یک دغدغه مهم در «دردسرهای عظیم ۲» مطرح می‌شود و می خواهد بگوید انسان هایی که در وجود خود این حس همدلی و محبت را احساس می کنند اگر حتی با یکدیگر اختلاف سلیقه و نظر هم داشته باشند، باز در مواقعی که نیاز به یکدیگر دارند به یاری هم می‌شتابند و از هیچ کمکی به هم دریغ نمی‌کنند.

این بازیگر با اشاره به اینکه خوشحال است در شب های ماه مبارک رمضان در کنار سفره های افطار خانواده های ایرانی خود را احساس می‌کند، در رابطه با سریال های مناسبتی ماه مبارک رمضان گفت: در ماه مبارک رمضان یک اتفاق خاص در شیوه رفتار و زندگی آدم ها اتفاق می‌افتد. همچنین افراد خانواده در این ماه در کنار سفره‌های افطار کنار یکدیگر جمع می‌شوند. پخش یک سریال خوب که مناسب با حال و هوای این ماه باشد خیلی می تواند در ایجاد همدلی و جذب مخاطب موثر باشد.

آقاجانی گفت: شخصیتی که من در این سریال ایفا می‌کنم شخصیت کمیکی نیست، اما موقعیت های کمیک برای او به وجود می آید. حضور در این سریال که می‌تواند لبخند را بعد از یک روز سخت، گرم و طاقت فرسا روی لب مخاطبان بنشاند برای من بسیار لذت‌بخش است.

«دردسرهای عظیم ۲» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد هر شب از شبکه سه روی آنتن می‌رود. مهدی هاشمی، جواد عزتی، الناز حبیبی، امیر غفارمنش، پرستو گلستانی، زهره فکور و … بازیگران این مجموعه هستند.