- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«آسپرین» روی میز تدوین/ آغاز تصویربرداری یک مجموعه تازه برای شبکه خانگی

aspirin1

مجموعه «آسپرین» به کارگردانی فرهاد نجفی تدوین می‌شود.

سوره سینما- سریال «آسپرین» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی فرهاد نجفی هفته گذشته با دریافت پروانه ساخت کلید خورد. این سریال در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد و مضمونی معمایی دارد و قرار است در شش فصل ساخته شود. فصل اول شش قسمت خواهد بود و فعلا مجوز ساخت شش قسمت این سریال (فصل اول) صادر شده است. بخش‌های بعدی سریال نیز قرار است در ۱۰ قسمت مقابل دوربین رود. بازیگران فصل اول سریال فرخ نعمتی، علیرام نورایی، رضا راد، سلمان فرخنده، میثم رازفر، رضا بادامچی و (بازیگر خرد سال) نادیا نجفی هستند و یک بازیگر زن خارجی نیز تا چند روز آینده به گروه می پیوندد.تاکنون بیست درصد سریال مقابل دوربین رفته است و به تازگی تدوین سریال نیز همزمان با تصویربرداری آغاز شده است.

لوکیشن های اصلی این مجموعه در تهران هستند و تصویربرداری از ساختمانی در منطقه جردن آغاز شده است و گروه این روزها به طور همزمان مشغول بازبینی لوکیشن ها هستند. «آسپرین» بعد از «ماتادور» دوین سریال نجفی محسوب می شود و روایتگر داستان پزشکی است که تصمیم می گیرد روی یکی از بیماران مرد خود آزمایشی عجیب انجام دهد، ولی در نهایت اتفاقاتی می افتد که همه چیز را از کنترل خارج و شرایط عجیب و غریبی ایجاد می کند… .

aspirin2 [1]

نجفی ساخت فیلم های سینمایی «چارسو» و «حرکت اول» را نیز در کارنامه خود دارد. سایر عوامل تولید این سریال عبارتند از مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، طراح گریم: عظیم فراین، طراح صحنه: امیرحسین حداد، طراح لباس: گلاره جورقانی، صدابردار: محمد کیان ارثی، مشاور فیلمنامه: مریم بهرامی، مدیر تولید: حمید سلیمی، آهنگساز: رامین کوشا، برنامه ریز: رضا سخایی، دستیار اول کارگردان: پروین مقدمی، تدوینگر: حمید سلیمیان، جلوه‌های ویژه: شرکت حرکت اول، مدیر جلوه های ویژه: سعید گرمابداری، منشی صحنه: پرستو مدانلو، مدیر تدارکات: رضا دهقان، دستیار دوم کارگردان: وحید حامد حیدری، دستیاران صحنه و لباس: علیرضا کریم زاده، دستیاران تصویربردار: وحید ملک محمدی، علی محمدی، یاشار فروغی، دستیار نویسنده: بهاره رامتین راد، دستیار صدا: سهیل متولی، محسن پرهیزکاری، جانشین تولید: مصطفی مبینی، دستیار تولید: جمال عبدالله‌وند، اجرای گریم: امین حیدری، مجری طرح: عظیم فراین، طراح وبسایت و تیتراژ: علی جدیدی و مشاور رسانه ای: هادی داداشی.